CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 27, 2011

b0san

 assalamualaikum...

minggu nie aku x dapat balik kampung sebab de budak sekolah datang cinie camping...s0 selaku dak praktikal di bawah unit PPBD kat tempat nie...aku wajib menyumbang tenaga ar weekend nie...kecewa dan hampa...

disebabkan aku b0san dan jenuh menunggu dak2 sek0lah tue x sampai2..dan kebetulan aku d0k kat dalam bilik yang de airc0nd dan juga k0mputer yang dapat mengakses internet maka pe salahnye aku meng0nline kan diri kan...hakhak...(mekaseh en,idris)....

minggu nie aku dah start bertugas kat unit PPBD lak...hehehe...slamat tinggal unit PA..jangan tetibe kene tarik g sane lak dah ar...wawawa....

kat bawah nie de ar gamb0 praktikal aku...main sauk je yang de kat PC nie...nak gamb0 yang pr0per sket kene tunggu aku 0nline guna lat0p sendiri 0r bawak pendrive ar....hehehe


 semp0i kan pkaian kit0wrg....santai je....mudah dan cepat

aku x tau kenapa gamb0 nie jadi camnie...kat pc el0k je tegak..tetibe insert lam nie jadi cenggini...

0wkey ar...nak kene blaaa dulu...len kali de kesempatan g aku update....

0 comments: