CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 23, 2010

Dah berhabuk!!!!

fuuuuuhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*ase cam awal ashari plak tetibe tiup camnie*....
aish!!!ade g nie.....fuh! fuh! fuuuuuhhhhhhhhhhh!!!!!!!!.....
haaaaa.....haaaaaa....haaaacuummmmm!!!!
aiseh!!!!!sampai terbersin2 aku tiup habuk plus sawang2 kat bl0g aku nie....
tapi bukan ar blog aku bertukar jadi bl0g usang lagi bersawang tue....
tue hak milik si Hatim....
lagipun bl0g aku x ar sehebat bl0g die.....
0wh!!!!aku dah mula melalut ke laut nampaknye......

hurmmmm...............
lame kan aku x update bl0g aku yang x bape nak nie......
banyak sebenarnye cet0ly yang aku nak sembang n k0ngsi ngan k0wrg.....
tapiiiii nak wat cmne....
dah aku malas nak menaip.....
maka cet0ly2 tersebut tersimpan je ar kat dalam pale h0tak aku yang x bape nak nie.....
jangan salahkan aku erkkkk....
nak salahkan sape??????
sape erk????
sesape ar yang penting bukan aku 0r mak aku yang mengandungkan aku......
bape banyak aku daaaaaaa.........

rinie aku juz nak bersihkan habuk plus sawang2 nie je haaa.....
pasal cet0ly len aku sembang len kali erkkkk.....
tunggu ar kerajinan aku meningkat di tahap maksima.....
hakhakahak......*gelak ngan nada jahat*



n0ta siku aku: tengah musykil nie....camn0 abg den bleh tahu bl0g den.....hishhhhh!!!!

0 comments: