CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 15, 2011

makin tua

assalamualaikum........


entry pendek tuk diri sendiri....

 saeng-il chughamnida...
saeng-il chughamnida...
saeng-il chughamnida...
epy besdey 2 me....
 
 gamb0 je pun jadi ar......any0ne???huhu

hurmmm...excely rinie adalah tarikh keramat bagi aku...
mane xnye...
rinie tarikh aku dilahirkan ke dunia...

mekaceh sesangat kat mak yang sanggup tahan sakit tuk lahir kan aku...
tanpa beliau sape ar aku kan....
0wh ye abah aku gak...

hurmmm x sangka kan pejam celik pejam celik um0 aku dah tambah g setahun...
23 TAHUN
bila pikir2 balik tuanye aku...dah 23 k0t...
akak2 aku time um0 nie dah kawen k0t...
aku?????n0 n0 n0....
lum tiba masanya erkkkk....
 
h0pefully dengan bertambah usia aku nie....
aku pun akan makin matang ar....
sem0ga sumenye berjalan lancar...
aku dapat grad ngan jayanya...
dapat jumpe ............*mule ngarut*
hakhakhak....

d0akan sem0ga aku berjaya dunia dan juga akhirat yeeeee....
lastly terima lah.....
scr0l sket.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

tuan tanah kedaung yang semakin lanjut usia berp0sing di atas vespa....
*pic time diner k0lej*

***mekasih sesangat kepada sesape yg de wish kat aku erkkk.....sayunk k0wrg.....

n0ta siku aku: aku macam de niat nak wat keje giler g s0k...but x tau jadi 0r x....hehehehe


0 comments: