CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 2, 2012

k0leksi lagi *Awak SUKA Saya x?*

Assalamualaikum...



awak suka saya tak?
soalan ditujukan kepada oppa hyunbin
*statement mintak kena lempang*


novel terbaru yang sempat aku rembat time aku g gathering GO kt mid bulan lepas. semua nie gara2 terpengaruh dengan cerita unnie Hazrilla..time gath tue die cerita yang novel nie adalah super duper best..aku yang gila novel nie mendengar memang terbayang2 novel nie..

aku masuk 3, 4 kali juga la MPH tue semata2 nak membelek novel nie..mana x nya..memula aku face 2 face dengan novel nie 0whmakaihhh tebal gilerrrrr...dah macam kamus dewan tatabahasa kaler hijau time aku f6 je*betul ke nama kamus tue*..giler hapa aku nak beli..kamus tue dulu pun berapa helai je yang aku selak kain die..eh!!muka surat die..pikir2 x jadi beli keluar dari MPH..

then pikir balik..eh!!itu kamus memang la aku x berkenan nak layan feeling kan..yang aku nak beli nie novel..masuk balik MPH..then pikir lagi keluar lagi dari MPH..then masuk balik..dah macam orang sengal je..nasib baik aku pegi ngan zuha n die pun rajin nak melayan kerenah aku..kalau dapat kawan yang x sporting kompem aku dah kene terajang lelaju..banyak sangat cekadaknya..hehehe..thankz 2 ZUHA.

akhirnya akibat godaan nafsu yang membuak2 akan ketagihan membeli novel tersebut walaupun time tue purse adalah hampir rabak, aku telah gagal menahan diri dari membelinya..dan aku berjaya membelinya..*apakah ayat yang tunggang langgang ini..abaikan*

nasib novel nie terbaik dari ladang..xde la aku menyesal beli..kalau tidak memang mogok x beli novel 18 tahun ar..hahaha


sinopsis & harga belian



bertambah lagi satu koleksi novel aku..kalau x aku nak beli 2 novel time tue..lagi satu karya fauziah ashari..pun macam best juga..tapiii sempat la ingatkan diri nie jangan jadi terlalu ghairah membeli novel..ko ingat ko tue datin grairah yang punya aset berbillion2..eh!!!jadi kita postpone dulu fauziah ashari..kalau laa aku student lagi & dapat vaucer buku tue..memang sah2 la semuanya akan ku habiskan untuk beli novel..tapi malang title student x valid untuk aku dah..salah sape???



pstt: aku dah khatam bape kali ntah novel nie..hehehe*khatam quran x pulak ko selaju nie kan*
pstt: tapi kan aku try la balik baca novel ombak rindu.*pinjam dari zuha*..apasal x feel sangat ar dah..x macam dulu..aku baca macam x bape nak layan je..nape erkk???



n0tasikuaku: ada ke kisah cinta novel yang benar2 terjadi kat realiti eh???


4 comments:

cik loliy said...

haha.. kamus dewan tatabahsa tu versi u yunk..:)

versi betul kamus dewan bahasa..kalo yg hijau tebal tu...:)

waaaa..i pun tingin mau baca..bila mau dtg ukm..pinjm blh ka??kihkih..

#mintaksimpatidarimuwahaisahabatku#

hehehe

Noreul Basumi said...

owh kamus dewan bahasa erkk..hahaha
h0ver plak de tatabahasa bagai...
x tau g yunk..nti klu i nk dtg i r0ger u erkk...

cik loliy said...

meh la cini..i kensunyian ni xde kawan..hehe

Noreul Basumi said...

alahai..ciannya die..
x balik kg ke???
i mybe balik kg ar esok..
x dpt ar nak dtg ukm..
u pgi ar umah diowrg..