CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 10, 2012

merasai kesibukan

Assalamualaikum....

sebelum nie aku rasa tak banyak sangat kerja..paling2 pun aku akan sibuk time pagi dan petang..tue pun sekejap je..lain2 masa aku boleh layan benda lain..

tapi lepas thaipusam ritue makaiihhhhh...sekali aku masuk opis menimbun segala job2 yang nk kene settle..dengan kehabisan fail pulak..tender fail plak sengal hantar fail lambat even dah order sebelum chinese new year lagi..

akibatnya segala job adalah tidak teratur..lagi ar time cuti tue diowrg yaang buat..lagi laaa macam hape..pening aku nak susun balik..

sekarang baru aku rasa sibuk dengan keje..dulu aku punya menghitung waktu nak balik..tapi 2, 3 hari nie tak sempat aku nak hitung, aku tengok jam dah tengahari..sekali aku tengok lagi sekali eh!!dah nak balik..

nie pun sempat sekejap sementara tunggu mesej dari abang aku ajak balik..
keadaan meja aku lebih kurang macam nie la lepas thaipusam ritue...


owkey la abang aku dah bagi mesej..mari pulang....




notasikuaku: sekarang nak layan tv kat rumah pun macam x sempat sebab penat...

0 comments: