CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 26, 2012

Bos aku bawa Kim Hyun Jong datang

Assalamualaikum....
annye0ng yorobuunnnnnn......

teruja x dengan tajuk entry aku hari nie...eh!!!ini serius tahu...bukan aku propaganda sesaje nak letak tajuk entry macam tue...memang bos aku datang bawa si Kim Hyun Jong tue datang opis...ada sesape yang x kenal ke dengan Hyun Jong nie????ke kowrg sebenarnya kenal muka je tapi x tau nama die..alaa die nie penyanyi & pelakong korea..yang berlakon cite Boys Over Flower tue yang jadi 2nd hero..die gak jadi hero untuk cite Playful Kiss...kalau x dapat gak nak imagine kowrg g google sendiri ar sapa die..hehehe...*dasar pemalas nak xplain lebih*

tajat boboi tau time bos aku tunjukkan die nie...teruja giler kata kau...hurmm aku ada ambik gambo die..meh aku tayang & canang sket share ngan kowrg sume yang kempunan bersua muka ngan die...hehehe..

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
ahha!!!!

Cookies Kim Hyun Jong


hahaha...sebenarnya bos aku bawa Kim Hyun Jong punya cookies je..bukan laa die sekarang dah ada syarikat cookies sendiri tapi die jadi duta or model untuk jenama cookies tue je rasanya..sangat shomel owkeyh...cute je aku tengok..tapi sayang aku boleh tengok & pegang je coz xde tanda halal lah pula kat kotak die..bila xde tanda halal aku akan jadi was2..kalau dah was2 akan jatuh hukum haram kan..baik aku x yah makan...dapat tengok pun jadi laaa....budak non muslim je ar yang melantak perabih biskut nie...nasib baik aku sempat snap gambo...hehehe

meh tengok cara die bungkus plak...

super cute...

heroin Playful Kiss..*x ingat nama*

hero Kim Hyun Jong..*nama dalam cite pun aku lupa*

Hyun Jong lagi

coklat perisa Orange


sangat cute kan..bebudak opis sibuk sakat aku ngan kak Rozi..antara ayat sengal diowrg "kumar ingat tau..plastik die u jangan buang..bagi iza ngan Rozi..diowrg mau simpan"...lagi "asal aku tengok kotak nie je mesti aku ingat iza"..lagi "eh!!nanti kotak nie bagi iza bawa balik tau..menangis pula kalau x dapat"..cis!!! sungguh diowrg...

pandai bos aku nie pilih cookies untuk kitorang tapi sayang kurang pandai sikit ar sebab x cari cookies yang ada tanda halal..mungkin die baru lagi so x berapa nak paham lagi..eh!!tapi bos lama aku pun lebih kurang je..die pernah je balik korea then belikan coklat...xde tanda halal juga..mybe susah nak dapatkan makanan halal kat sana kot...xtualy die nie bos baru aku yang baru datang dari Korea..bos lama aku akan tukar cawangan maka die ganti..haish!!apasal la x bagi bos yang muda sikit kan..cerah sikit biji mata aku nie nak buat keje..nak pegi opis pun semangat berkobar-kobar..hehehe

tapi xpe lah asalkan die owkey...boleh bertolak ansur &bagi kerjasama yang tiptop..oh lagi satu..kalau rajin blanja McD macam bos lama juga pun best juga...eh kalau bukan McD tapi makanan lain pun kitowrg terima je selagi ianya halal..hehehe...dengarnya nie 1st time die datang Malaysia...selamat datang ke Malaysia n company nie Mr Park...len kali beli pape make sure ada tanda halal erkk..hehehe..



notasikuaku: bila boleh jumpa Kim Hyun Jong yang sebenar erkk asyik gambo jeee...x feel sungguh..hehehe

0 comments: