CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 14, 2012

Opis Berbau durian

Assalamualaikum.....

murah rezeki aku hari nie...bukan aku sorang la..tapi satu opis...sebab Apek murah hati bawa durian untuk kitorang...dia rembat time dia balik kampung dia kat pahang weekend lepas...siap dh dikopek masuk dalam tuppeware lagi..kitorang tinggal buka penutup tuppeware tue then ngap saja...

memula aku ngan kak Rozi je yang makan...pelawa yang lain jual mahal la plak...kononnya..sikit sangat katanya..takut x cukup untuk aku ngan kak Rozi..tapi memang pun..kalau ikut nafsu tadi memang habiz dah..tapi tinggal gak la diowrg sket tadi..aku ngan kak rozi je bedal yang tuppeware kecik tue licin..tuppeware besar kitorang tinggalkan separuh je..hahahaha..dah kalau orang utamakan kita kan..kita bedal sajalah..*sebab aku ngan kak Rozi je pun girl dalam opis nie*...

sangat gembira dapat makan durian nie...sebab kat kampung aku xde la plak berbuah pokok duriannya..langsung x ada..tapi Apek kata kampung die kat Pahang melambak durian...mungkin Perak belum musin lagi kot...nak beli rasa mahal la plak...nasib baik dah ada orang bawakkan...

dua tuppeware yang berjaya dikopek oleh Apek
dia kata ada banyak lagi kat umah tapi dah xde bekas nak isi..

nyum nyum nyum....

owh nie pulak buah jambu..
die just bawak dua je..
1 untuk aku, 1 untuk kak Rozi..
just for girl...
hehehe



Alhamdulillah...dapat makan durian hari nie...saya sangat gembira....hihihi*gelak dengan sopan sambil tutup-tutup muka*

0 comments: