CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 22, 2011

Bertambah p0wer......

assalamualaikum....
*menaip sambil memandang jam di dekst0p.....5.48 pagi*
ya ampun gigihnya aku update pepagi buta nie wehhhh....nak g kiamullail ke hape hah!TIDAK sama sekali ye wahai kawan-kawan...

*st0p jap c0z deng0 azan berkumandang*

kita sambung balik...hakhak...
berjaga hingga ke subuh c0z berusaha tuk siapkan huraian graf-graf kesayangan aku..nek juling seh mata aku nie nak lukis balik graf2 nie guna c0rel draw...dat0' xnak yang guna excel c0z xleh teng0k jarak antara 2 stesen data aku...bila aku cakap yang c0rel draw die bagi b4 nie xleh guna kat lat0p aku, aku ingat leh ar die c0nsider...sekali haaaaa...HAMBEK k0 die bagi cd c0rel draw yang latest....nampak nau nak gak aku lukis2 mende alah tue....

bagi sape yg dah bese guna c0rel nie maybe ase senang...TAPIIIII bagi aku yang juz penah blaja time sem 4 dulu*asenye c0z ingat2 lupe dah* dan x penah pun praktik kan mende tue sangat susah 0wkey...terkebil2 aku d0k ngadap skrin tenung graf tue...12 graf k0 kene lukis dulu kat kertas graf then scan n lukis balik guna c0rel tue....memang terbaekkkk ar. mata aku nie pun aku ase dah makin kabur....kalau aku makin rabun aku s0h dat0' belikan spek baru...kalau x pun lens bagi v0gue sket..*dalam ati je ar*....

seyes seh!!!aku ase mata aku macam makin kabur...jangan ar tambah g p0wer speck nie...nie pun dh cukup cukup cukup tebal h0keyh!!!!!

k ar sambung len kali....d0akan aku berjaya siapkan TESIS terchenta aku nie dengan jayanya....


keadaan meja pun tidak terurus...xde maknenye nak urus2...

nampak sangat entry kelam kabut..fehdulik hape aku...hakhakhak

n0ta siku aku: jelez melihat mereka2 yang dah habis exam n jilid tesis...*fadan muka aku*

0 comments: