CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 12, 2011

sambungan cite berkepuk....

assalamualaikum.....
hamb0iiiiiiiiii.....lame giler kentang kan aku simpan cite yg aku war-warkan nak st0ly m0ly tue..k0 nak wat pekasam ke ape iza weiiii....alaaaa xde sape pun yang nak baca kan..sesaje ar aku lelambatkan proses penceritaan...*alasan*..

aku bukan x nak cite..naaaakkkkk sangat 0wkey..tapi pale h0tak aku x bape nak mengizinkan...banyak bende g aku nak kene setel..lagi2 ar TESIS kesayangan aku..perlu diutamakan..*walaupun terabai gak sebenarnya*..nie tetibe datang semangat s0o0 meh aku cite erkk...

0wkey cite mula camnie erkk..hari kejadian adalah 15 march...*pergh memang lame ar aku simpan wat pekasam*.k0 tau hari pe???x ingat...xpe aku ingatkan balik..hari tersebut ialah besdey aku..ye besdey saya...x sambut pun c0z aku x balik..s0 d0k dediam je ar kat k0lej..tetibe petang tue teringin nak makan big epal..s0 ajak ar aida ngan zuha g alamanda...setuju!!tetibe zam pun nak j0in..xde hal punye and angkut die skali....

gigih seh g alamanda semata-mata nak beli big epal..lepas dapat apa yang diidamkan maka berangkat pulang ar kami...time otw nie aida de pat mesej tapi memandangkan die tengah drive maka kerja membaca mesej diserahkan kat zuha...zuha buka mesej then die baca ar kuat..aku cam dengar die sebut eta sekali terus die  diam then pas henset kat aida..aku tanye ar eta ke yang mesej???nape???die cakap x ar xde pape..s0 aku wat derk je ar ingat xde pape or aku yang salah dengar kot...sekali otw balik zam ajak diner dan die yang belanja...gembira kami disitu...mekaseh zam..len kali belanja ar lagi..SUKE!!!huhuhu..lepas makan balik ar kan..

time hantar zam leh plak terserempak ngan kengkawan aida kat KUO...d0k sembang pungpang2 jap...then balik k0lej..turun kete zuha ngan aida kate nak tid0 bilik aku malam tue..s0 aku BLEH!!!c0z di0wrg memang slalu gak tid0 bilik aku..g bilik di0wrg dulu c0z di0wrg nak tukar baju bagai n nek sesame...dah siap nak nek bilik sekali zuha nak ambik bantal peluk die plak ar..tertinggal katenye..0wkey fine!!!tunggu die jap..aku nak nek dulu x dibagi..dah siap nak nek bleh plak ar aida wat perangai pelik tetibe xnak ikut tangga depan...sebabnya????die pakai tight time tue n segan kalau de budak  kat depan tv..*kat blok aras aku de tv*...die nak nek ikut tangga belakang...pe kejadah plak ar dak nie kan...s0 selama nie k0 nek blik aku kalau pakai tight ikut tangga belakang ke?????tapi aku ikutkan gak ar c0z di0wrg nak tid0 bilik aku kan....0wh ye baru aku ingat time nak nek bilik tue di0wrg kemain rajin nak t0l0ng pegangkan beg aku bagai...tau ar besdey aku tapi x yah bek sangat k0t c0z dah nak habis tarikh k0t...time tue dah dekat kul 12 pun..aku x bagi di0wrg nak gak...nak sangat kan...HA HAMBEK!!!hakhak....

sekali time aku nak sampai tangga belakang tetibe de makhluk keluar serang aku....terkejut giler seh!!!!dah ar tangga belakang tue suram-suram seram je cahaya...UPENYE DI0WRG MEMANG DAH PAKAT NGAN ETA...nak kene kan aku....aku x penah terpikir yang di0wrg aku wat seprais camtu kat aku c0z taun2 b4 nie x penah kan...memang terkejut tahap dewa dewi langit ke 18 ar..*de ke*..aku punye terkejut n nak elak kene serang sampai terduduk c0z aku tersepak de tunggul simen kat rumput tue...naseb bek x guling2 ke bawah blok g satu....aku time nie memang xleh pikir pape dah...kene simbah ngan SATU BALDI 0wkey...aku pun x tau ar di0wrg campur pe jer dalam baldi tue c0z bau sangat-sangatlah super duper HANYIR....0whh memang terbaik dari ladang arrrr....


k0 leh nampak baldi merah tue erkkk...xde men gayung2 dah..terus simbah guna baldi jer...tipt0p ah!!!

terpakse aku kaburkan...yang jelas muka aku je...yang kabur sume t0k dalang...*mintak izin erkkk k0wrg*

yang ini juga...aku teraniaya....hukhuk...*mintak izin g*

 terharu seh even kek nie men slice2 ginie je...thankz k0wrg!!!!

0whhhh...time tue memang sangat bising ar kan...dengan aku jerit terkejut..ngan s0re di0wrg skali...memang klu eta wat s0und test level time tue asenye dah masuk level poluti0n k0t..hakhak...sampai ntah dari mana datangnye tetibe dengar s0re budak s0und suh diam...kit0wrg bukan diam tambah bising de ar..pika g slumber leh g balas balik...tapi seyes tue akan jadi salah satu kenangan yang manis tuk aku....mekaseh sesangat kat eta, zuha, aida, ain, pika, kak dayah n ila.....mesti akan windu k0wrg2 bila dah grad nanti....

meh teng0k aku yang lencun dek kene simbah ngan deme sume......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaaaaa

hasilnya sangat memberansangkan kan....

memang hanyir seh...sakit hidung aku nie haaaa...aku terpaksa basuh baju n sume2 nie sampai 2 kali...tue pun aku dah siap rendam dulu...yang inner hitam tue g ar kene 3 kali k0t c0z bau tue melekat kuat sangat...xleh bla giler....terpaksa aku bersiram tetengah malam tue...baru ar aku tau yang aida d0k sibuk2 mesej tue memang ngan eta ar...ku ingat ngan en.luq die...hampagas sungguh....THANKZ SAHABAT!!!!!!!


n0ta siku aku: sangat terharu wahai sahabat..m0ga persahabatan kite akan berkekalan.....lurve u0lsssssss


2 comments:

siti aida said...

lap u too mak cik..hahahaha....
tahun depan dah takleh kenekan dah...huhu

Noreul Basumi said...

makcik???0whmai...0whmaiiii....
tau xpe..x dapek nak kne kn u gak...