CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 18, 2011

Ahli baru lagi.....

assalamualaikum....
ini bukan iklan t0ra datang lagi erkkk...n0 n0 n0...nie adalah entry untuk memperkenalkan ahli baru..ahli baru pe lak nie kan..aku j0in k0ngsi gelap ke hape???nehi laaaa.. time p0se ritue aku de cite pasal anak sedara baru aku kan...alaa kat p0st SINI


 time tue kcik je ar kn..laaaa nie makaihhhh bukan main bising g mulut die..menjerit2 bagai...naseb bek k0 baby g wawa...s0 layankan je pe  yg k0 bisingkan..cer klu k0 dah bes0..mau aku s0h k0 diam tangtang tue gak...hehehe...mau lihat wawa yang bising????

nie laaa budak techik yang mulut bec0k tue...

tapi die bukan ar subjek utama tuk entry nie erkkk...kali nie aku nak kenalkan ahli baru keluarga aku yang memang baru pun lahir 10 april ritue...kalau wawa anak abang aku yang nie plak anak akak aku...

time ari jumaat g intan dah mesej cakap nak teng0k akak n baby...n parent aku pun nak turun sama..aku pe g dengan laju jawab nak j0in...x sabau d0wh nak teng0k baby n akak aku...yang paling aku x sabau ialah nak jumpe mak ngan bapak aku..windu giler kentang seh!!!lebih sebulan aku x balik kampung...catat rek0d gak ar...nie sume gara2 buah hati pengarang jantung si hincek TESIS....hurmmm..abaikan t0pik tue....meh aku tayang muka baby dulu.....

hye nama saya MUHAMMAD ADAM NURIMAN...*kemain panjang g nama k0 kan adam*...

haaaaa. nie ar die ahli baru kluarga aku...cam x caye je die dh slamat kluar dari perut akak aku...bes0 k0...berat die time lahir 4.1kg...giler kentang kan...patut ar time akak aku pregnant ritue teng0k per0t die bes0 semacam je...seyes wehh!!!dah ase cam die pregnant kemb0 je..tapi tidak ar...juz baby je bes0...

bez ar alif lepas nie dah de geng...nie anak akak aku yang ke 6 sebenarnya...b4 nie anak akak aku 4 p0mpuan n yang b0ngsu laki..s0 bila dapat yang nie laki gak maka sudah jadi 2 0wrg laki ar...memang time akak aku pregnant g si alif nie sibuk ar nak adik laki...asal aku tanya je nak adik pe???mesti jawapan adalah b0y!!! sebabnya die xde geng..s0 n0w dah de geng erkk...

haaa...nie ar die bakal abang mithali...jangan k0 d0k buli je si adam nie dah ar alif..sibuk mintak nak riba adik die nie...ha HAMBEK!!!hehe

hurmm..si adam nie aku x tau ar ikut muka sape..c0z x nampak g..juz tang bibir tue de ikut kakcik sket...n yang menarik die de ikut akak aku..de lesung pipit di pipi kanan...sweetttt...akak2 die n alif xde lesung pipit..time die melekat lak...bagus2...sian al0ng x dapat teng0k adik die nie real g c0z die tengah exam...xpe l0ng..jap g dah nak balik kan...s0 k0 tatap ar adam nie puas2...tapi aku de ar sent gamb0 adam nie kat f0n die n de gak letak kat FB...bagi die teng0k lu....semangat katanyeeee......

 nie la rupe adam bile bukak mata...cam sepet2 sket..akak aku kata mata die lebam g..mata baby baru lahir memang akan lebam erkk..hehe..time nie kat riba mak aku..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
meh teng0k adam ngan untie terbaek alaf ini...
hehehehehe
-
-
-
-
tadaaaaa

abaikan putih2 kat pale aku tue..gamb0 x menepati piawaian memang kene wat cmtue..hehe

h0pe adam membesar ngan baik n jadi anak yang s0leh serta mendengar kata ibu ngan ayah...0wh serta makcik mu ini juga...hehehe...cepat membesar erkk....


n0ta siku aku: bila ar turn aku plak kan...memang x nampak bayang g ar....

0 comments: