CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 17, 2010

welc0me 2 0ur family

c0ngrats 2 abang adan & kak sue...
why???
b`c0z got a new baby...
b`tambah g s0wrg anak sdre aku...
s0 rite n0w bilngan anak sdre aku adlah sramai 18 0wrg..
t`masuk arwah faiz...* yang telah kmbali ke rahmatullah pada hjung tahun lepas akibat kmlangan jlan raya*

pic beliau ketika raya tahun lepas yg juga mrupakan tahun t`akhir beliau beraya b`sama kami sekeluarga.....
sem0ga r0hnya dirahmati Allah serta t`g0l0ng dalam g0l0ngan yg d`redhainya...
al-fatihah buat dirinya....


0wkey stop bab sedih.....*wlaupn stil sdih*
baby is gegirl....
x tau g nme die spe....*abg aku x bagi nme g time aku tulis nie*
lahir pada hari sabtu b`samaan 4 ramadan...*bapak die pn lahir bln ramadan dats y name mohd ramdan*
jam 7.55 ptang....
dis is de baby 0wkeyh!!!

cute kn like her aunty..*0uch!!!0wkey bkn aku*
time nie mak aku yang riba die....
sedp je die tid0 wlaupn time nie umah sgt ar kec0h c0z rmai...
kt0wrg adik beradik ngan adk sdre aku yg dh bes0 sbuk cri nme nk bagi kt baby nie...
punye ar kec0h...mcm2 nme kluar dri mlut kt0wrg...
smpai kn nme plak0n ind0n si NIA RAMADANI pn de t`senarai...ala plk0n cite ALISA tue ar...
sbb pe??? sbb nme tue de kaitan ngan bulan ramadan...hahaha

pape pn h0pe khadiran baby baru nie akan menambah lagi kegembiraan & kasih sayang dlm kluarga aku....(^_^)......

0 comments: