CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 29, 2010

n0vel baru

jumaat ritue aku g jenjalan ngan abang, intan n ana...g mane???alamanda, giant nilai n nilai square...
matlamat utama ialah nak cari baju tuk abah aku n ana pun nak cari baju die skali...

s0 tempat pertama ialah alamanda kan....sampai2 terus cari parking...then masuk ar alamanda tue...pusing2 xde satu pun yang berkenan...hen abang aku tanye nak g mane plak nie???jawapan aku ialah MPH...wawawa...aku suke ar masuk kedai nie c0z de banyak n0vel....suke 3x....belek2. bace2 sket sin0psis, pegang yang tue, pegang yang nie, teng0k yang sane, tengok yang sini lastly aku terbekenan ngan satu n0vel nie...tajuk die BINI AKU T0MB0Y KE???

meh aku tunjuk sket n0vel tue....
tadaaaaaaaaa........



hambik kau aku siap letak ngan resit die skali.....t0meikan c0ver die nie...then aku perasan yang kaki n0vel nie memang buku die warne putih je...aku nie klu masuk MPH selalunya memang akan terambik satu n0velnye ar...*weh aku bayar ar b4 ambik bawak kuar buku tue*...s0 kalau b0leh memang aku elakkan masuk MPH tapi slalunya aku akan masuk gak...hakhak...

mase aku belek2 tue aku de nampk satu buku c0mel pasal name2 islam tuk panduan...then aku pun belek cari name2 yang menarik...then try cari name abang aku nie de x...skali xde ar...try plak cari name aku..skali de ar plak..huhuhu...teruja k0 time nie c0z sangat susah aku nak jumpe name aku mengikut ejaan yang betul....meh teng0k sket name n maknenye...


0wkey name aku nurul izzah....slalu aku jumpe juz izah je...yang lam buku nie aku jumpe izzah seh!!k0wrg nampak x???x nampak tinggal 3 jumaat ar tue...hehehe...nurul = cahaya...izzah = kemuliaan 0r kekuatan...bermakne makne bagi name aku ialah CAHAYA KEMULIAAN/ CAHAYA KEKUATAN......*makne yang baik..alhmdlh*...owh silau mate aku teng0k name aku...hahaha

then lepas kit0wrg penat pusing alamanda tue kit0wrg g plak giant nilai...nie adik aku plak nak g c0z nak ntry cari baju raye kat citue....ramai w0o0o0o0 0wrg...mybe sebab cuti k0t...s0 masuk giant r0und2 cari kedai n tempat yang de jual baju....time adik aku tengah belek2 baju kat satu kedai tue tiba2...tiba2 langkahku terhenti...*st0p coz dh mengarut*...owkey tiba2 aku nampak s0wrg pelakon nie...0wh xkan die lepak giant nilai gak k0t kan...aku pikir2 sape name mamat nie..*ye pelakon tersebut lelaki*...slalu aku akan ingat pelakon laki nie...tapi disebabkan aku x bape nak minat die s0 lambat sket h0tak aku nak ingat name die....then baru ar aku ingat..name die fiz0 x silap aku....tipu????...betul seh aku nampak fiz0 0mar...x caye..meh aku tunjuk bukti sket c0z aku sempat snap pic die....
dipersembahkan......
tadaaaaaaaaaaaa........


haaaaaaaaa....k0wrg nampk x yang pakai baju k0tak2 kt belakang tue...kan aku dah cakap k0wrg x caye...haaa die sempat senyum g tau time aku snap pic die....bukan nak cakap pe ar kan...hahaha

0wkey dah lepas pusing2 n adik aku pn dh beli sepasang baju yang die berkenan, masuk jap giant beli barang aku...st0k kt bilik dh kering yeee....dah beli2 sume tue kt0wrg g plak nilai square...c0z x jumpe g tuk abah aku....payah kan nak cari baju laki nie...had0iiii..*baju mak dah dapat*

kat nilai square kit0wrg x kluar pn..hakhak...tetiba malas dah nak turun then juz pusing2 area tue n g BZ tuk beli juadah buke p0se..*s0 baju abah mybe aku beli time balik kampung nanti*....siap beli2 sume kit0wrg balik umah n get ready tuk buke...habis cite..*aku dah malas nak menaip sebenarnye...*
-
-
-

nie adalah mereka bertiga yang membuang mase ngan aku ritue....


pic aku haruslah ade kan....*nak jugak*


p/s: menulis dalam keadaan separa rajin...banyak yang aku skip sebenarnye...

0 comments: