CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 21, 2010

jalan2 cari pa$al &........ $e$at.???

0wh tetiba aku malas nk cite.....
aku pendek kn cite je ar erkkk.....*marah sama itu b00-duck yg kasi hilang mo0d aku*
sbtu kwn aku si aida n zuha ajk aku g jalan TAR c0z nak ambik stok bru....
owh yeee di0wrg nie t0key selendang, tdg syria, br0och n yang seangkatan dengannye....
sila lihat ini yeap0 g0rges klu ingin tahu lbh lnjut.....sangat menarik...*diskaun lbih tau*

s0 d pendek kan lagi cite aku j0in c0z b0wink d0k blik s0wrg..*kan r0mte aku blik kampung*
pegi pn dh petang....
0wkey nie time tuk layan gambar...*malas dh nak menaip*

kedua2 m0kcik nie 0wner yeap0 g0rges...*ampun yunk*
sedang sibuk memilih mane yang b`kenan....


zam pn sibuk nak t0l0ng memilih...
aku g mane????
ermmm.....ermmm....
aku d cinie.....
-
-
-
-
tadaaaaaaaa

dah penat...aku d0k tepi je...

dh siap pilih2 kt0wrg g masjid india c0z nak s0lat asar yg hmpr ke hujung....
b4 tue bli air lu kat dpan masjid tue tuk buke p0se nanti....
0wh kt0wrg buke p0se yang berat lepas maghrib skali c0z nak bagi senang n x kelam kabut....
siap s0lat sume ktowrg kluar n singgah g beberapa kedai c0z zuha mau bli sandal ngan beg...
siap sume gerak balik....lam kul 8 0r 9 gak ar....

haaaaaaaaaaaa.....time balik nie ar de mslah pr0blem sket....
bleh plak zam merangkap drebar kt0wrg nie men sesat2 jalan plak....
ad000yaiiiiiiii...bkn skali 0wkeyh tpi 2 kali....
1st tue die silap masuk UPM smpai ntah ke penghujung alam mne ntah siap jmpe kuil bagai...*lam UPM siap de kuil seh!*
jmpe gak jlan kuar leps tanye pakcik kt bus st0p...
0wkey trskn p`jlanan.....kali nie bleh plak die masuk balik l0r0ng nek serdang....wallaweh zam....*mybe dah kelaparan sangat k0t c0z buke juz minum air je smpai 0tak dh xleh nak b`fungsi ngan betul*
setelah men pusing2 barulah kt0wrg smpai D`muar area kajang....tmpt kt0wrg nak melntak...
time nie dh kul 10 cmtue ar....
layan gambar g ar erkkkk.......

wajah manusia yang kelaparan t`amat sangat.....


nie wajah yang leh c0ver lap0 g....*time nie je ar....lepas snap trs b`ubah wajah*

0whmakaihhh....time x smpai g kedai makan nie perut aku leh g behave x pape...
tpiiiii....lepas smpai je terus die pedih2 smbil nyanyi ker0nc0ng mak bedah.....t`seksa mak n0kss.....ase cm nak s0h abg tue ambik 0der cepat2, masak cepat2 n bagi kt0wrg makan cepat2.....sume haruslah cepat...*naseb bek ini kedai bukan bapak aku yang punya tapi ahmad albab yang punya...k0 igt cite p.ramlee ke???*
k0 bayangkan kul 10 lebih kt0wrg x makan pape g melainkan air semata.....sangat kelaparan owkeyyyy......

air aku...tembikai laici

tuk aida...*lupe pe name die*

nasi g0reng ayam tuk aku, zuha n zam....*kt0wrg same menu bukan share nasik nie 0wkey...gil0s ape lap0 nak share2*
yang len jgn di tanye c0z x smpat nak snap dh slamat kne bedal lu.......
alhamdulillah akhirnya t`isi gak perut kt0wrg yang telah b`lapar sehari suntuk nie....

lepas makan pe g....BALIK ar*b4 tue g bayar bil lu ar...xde ar wat2 lupe bayar kan*penat k0t...dah ar aku t`lebih ayu pakai baju kurung smpai tengah malam...pe kessssss?????????


psttt: nie aku dh pendekkan cite pn stil panjang g tau....
klu aku x pendekkan x tau ar panjang mane.....

0 comments: