CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 10, 2010

ramadan datang lagi

ramadan dtg lgi b`makne pe?????
xde mknenyeeeeeee.......0whhh $gt tdk el0k.....du$h!du$h!
MySpace
klu ramadan dtg lgi b`makne kite $ume (yg b`agama i$lam je ar) diwajibkan tuk b`po$e $lama 1 m0nth erkkkk....
kcuali kpd kaum wnita yg ABC (allah bagi cuti) n ibu2 yg bru b`$alin tue adlh d ampunkn erkkk...
tpi jgn ar plak ngan $lumber mkn kt dpn 0wrg plak....
$ndri2 lyn sdh......
tpi $lalu ble bln p0$e dtg je m$ti akn rmai yg $kit ga$trik....
konn nk cengkelat p0$e ar tue....ngak bi$a gtue d0ng...

tpi kn aku $uke ble po$e nie.....
MySpace
nk tau knpe???
knpe eh???
sbb....
  • dpt krgkn brt bdn n l0mk2 yg dh b`kmpl kt bdn nie haaa...(krg ar sgt....ate klu dh tme b`buke mknn mlampk pe cer??)
  • dpt jmatkn blanje...y0lah b4 nie nk kne bekpe$....ke???, lunch n diner g...tme p0se just tme b`buke je.....yeke????wawawa
  • ble adk b`dik yg dok n k0je luar pkt reramai blik kg.....tuk b`po$e n b`buke $eSame kluarga t`chenta ar...0wh mak aihhhh....tme nie wa ckp $ama lu mmg ma$yuk gler ar...a$yik!a$yik!MySpace...mmg $yok ar...meriah je umh parent aku...tme b`buke 0pk0$ ar riuh rndah (ngan yg nk air, nk nsi, nk kuih, nk lauk tu nak lauk nie)....$mpai jrn $blh pn k0mpiu$ kt0wrg nie b`buke 0r b`perang.....(nseb bek jiran aku tue makcik ngan nenek aku yg tggl....wawawa)
  • ble dh p0$e k0mpem nk raye kn....$uke!$uke!$uke!..(sbt cam upin ipin erk)...p0$e bru $tart enjin aku dh pkir raye...cmn0????(p0$e pn dh k0mpem2 x ckup...huhuhu)
  • yg pling pntg mmg aku $uke ar ble time bln p0$e....(bajet wat mke alim)
$0 nye kengkawan $ume (yg bkn kwn pn t`m$k gak), $mpena bln baik nie aku nk mh0n ampun bebanyak at$ k$ilapan yg aku wat kt k0wrg $ume samada dlm keadaan $dr 0r x sdr dri....
MySpace
hrap ramadan kali nie akan bwk lbh banyak kerahmatan kpda kita sume......
amin.......
j0m nyanyi reramai......

MySpace
harapan ramadan by man bai & raihan
Ku mengharapkan Ramadhan

Kali ini penuh makna

Agar dapat kulalui

Dengan sempurna


Selangkah demi selangkah

Setahun sudah pun berlalu

Masa yang pantas berlalu

Hingga tak terasa ku berada

Di bulan Ramadhan semula


Puasa satu amalan

Sebagaimana yang diperintahNya

Moga dapat ku lenturkan

Nafsu yang selalu membelenggu diri

Tiada henti-henti


Tak ingin ku biarkan Ramadhan berlalu saja

Tuhan pimpinlah daku yang lemah

Mengharungi segalanya dengan sabar

Kita memohon pada Tuhan diberikan kekuatan

Ku merayu pada Tuhan diterima amalan


Selangkah demi selangkah...

Dengan rahmatMu oh Tuhanku...

Ku tempuh jua


0 comments: