CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 23, 2010

lambatnya...ad0iiiiii

nie bukan en3 pasal aku tunggu waktu berbuke erkkk....s0wry sket. ingat aku nie asyik pikir nak buke je ke..*eleh dh memang kenyataan pun*..xtualy nie en3 pasal lutut K0 aku yang kelebaman....kenapa k0wrg tanye aku????usah d tanye sebabnye aku sendiri x tau kenapa...teng0k2 dh de pun lebam nie kat lutut aku....

aku de tanye r0mte aku agak2 kenape erkk lutut aku lebam c0z aku ase xde plak aku tertendang pape 0r ase saket....k0 nak tau pe die jawab....*kene gigit ngan hantu k0t*...bleh plak..heh!!!nie bulan p0se 0wkey.. sume tue dh kene kurung kat penjara sane.....had0iiiiiii...maybe aku de tertendang meja 0r sumtink juz x perasan k0t...*kebal sangat smpai x terasa..p0y0s d situ*...

layan pic lutut aku j0m....*ye aku tau aurat tapi xde 0wrang bace bl0g aku kan*...


nie mse 1st day aku perasan lutut sku lebam...*x nampak sangat lebam die*



nie plak few day lepas tue....*makin lebam 0wkey bukan makin kurang*



nie plak pic semalam aku ambik....*dah lebih seminggu kot lebam nie kat lutut aku*

lamenye nak hilang lebam nie....x ase saket sangat tapi ase rimas bila nampak lebam2 nie tau...*dah ase cam kene pukul ngan laki je nseb bek kat lutut n yang sure aku lum kawen g owkey*...cepat ar kau hilang wahai cik lebam....T_T

amaran: jangan nak kutuk2 lutut aku erkkk....

0 comments: