CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 22, 2010

ukm-uum-ukm.....penat $i0t!!!!

weekend yang meletihkan.....
jumaat g jalan TAR n sabtu lak j0in dak PERMAJ g event buke p0se kat uum.....*atas pelawaan aida n zuha*
b`t0lak lbh kurang jam 9.30 pgi....
0whmakaihhh.....perjalanan yang sangat lame, memenatkan n b0wink....
k0 tanye knape b0wink.....sebab p`jalanan d bulan p0se....xleh makan tau....k0 imagine p`jalanan ambik mase lbh kurang 7-8 jam untuk smpai ke uum....pe yang k0 leh wat kt dalam bus time bulan p0se?????juz bangun, tid0, bangun, tido, tengok sekeliling 0rang len pn tid0....0wh sangat ar b0san 0wkeyhh......aku siap khatam n0vel 2x5 yang d pinjam dri zuha tau....*terserlah keb0wringan tahap gaban aku smpai leh khatam n0vel kt dalam bus*...naseb bek n0vel nie bez...

singgah jap kt hentian mane ntah tuk s0lat n tukar baju.....*haruslah tukar baju kurung kn....*
smpai uum kt0wrg d bawak g ke bazar ramadan sebelah masjid di0wrang...*bukan tuk beli juadah tapi tunggu tuk g dewan di0wrg*....
time nie aku dh mesej2 kawan aku yang de kt sne.....0wh sangat kebetulan dewan tuk event kit0wrg nie dekat ngan h0stel kawan aku...*de p0int tuk ngelat nanti*

x lame tue kit0wrg d bawak g ke dewan tersebut....*berjalan kaki 0wkeyhh...dah macam merentas desa kau ase*
sampai2 kt depan dewan tue kit0wrg leh....eh!eh! nie ke dewan tue??????*cakap slow2 ar kan*
banyak ar s0re2 b`bisik tnye s0klan....kite makan kt dewan nie ke???kite makan kt kat dalam dulang ke????....ye di0wrg wat even juz guna dewan salah satu k0lej kt tmpat di0wrg....n kawan aku plak leh cakap.....*kat dalam bus tadi aku dah t`bayang makan kat satu meja lam 10 owrg...*
sangat meleset pe yang k0 bayangkn erkkk....kita makan lam dulang 0wkeyh DULANG....*naseb bek aku penah makan cm2...s0 xde hal wlaupun lam hati adesh!!!!*
1stly smpai bce tahlil dulu...then tggu maghrib n makan yang ringan2 lu...*kurma, kuih n air teh*
s0lat maghrib then baru makan nasi..........

antara mereka2 yang j0in....*papehal snap pic lu*

time tuk makan...*k0 teng0k kan aku dah cakap makan lam dulang*....muke2 pelantak bagi dulang tersebut...

0wkeyh nie pic ambik dari aida.....time nie aku xde c0z dah ngelat jumpe kawan aku....*bak kate zuha st0k imam muda di0wrg nie*

0rang yang bertanggungjawab menyebabkan aku ngelat ialah die nie...
meh aku tunjuk sket sape die....

tadaaaaa....ye die adalah classmate aku time f6...mal nie d0k kat blkang aku time lam claz...

sempat ar aku jalan2 ngan die nie kt area2 dekat lam tue....thankz mal c0z jumpe n teman aku....
habis terawikh kt0wrg gerak balik...*x tid0 kt sane 0wkeyh*
pe g xtvt yang b0leh d buat kat dalam bus time malam melainkan TID00000000 je....
sangat x selesa 0wkeyh tid0 lam bus...sedar2 dh smpai kt R&R mane tah tuk sahur.....
0wh nie untuk pertama kalinya aku b`sahur memakai baju kurung....*ayu sangat ar muke bangun tid0 ngan baju kurung g makan*...muke sangat sememeh tau...

malas nak ambik gamb0 time makan....tpiiii...lepas makan de.....

pic ntah pape kan....nie pn juz sebahagian je yang ikut...yang len ntah mane ntah....

0wh smpi d UKM kul 8-9 pagi cm2 ar........
k0 imagine g skali dari UKM-UUM-UKM lam mase x smpai 24 jam......
memang sangat sangat sangat ar letih 0wkeyh.....
smpai bilik wat pe yang patut n terus ambung tid0......
wawawawa....*sangat shantek kan perangai aku...fehdulik hape aku yang penting aku nak bagi rehat badan aku nie*

0 comments: