CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 25, 2010

tint0ng VS dind0ng.....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ape yang k0wrg cari nie????
-
-
-
-
-
-
xde pape ar...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hurmmmmm....
kan aku dah bagi tau tadi....
xde pape pun yang aku nak cite kali nie...
k0s0ng je...
x tau ape yang sepatutnya aku c0retkan dalam en3 kali nie....
0wh u0ls sume sape yang ade jual 0r tau ubat yang boleh hilangkan perasaan yang aku tengah alami sekarang.....
perasaan aku sekarang tint0ng + dind0ng....
help me plezzzzzzzzzzzz....

m0od: tertekan jiwa dan raga tanpa diketahui punca/ fakt0r....yang penting tiada kaitan ngan kumpulan x-fact0r ataupun rancangan fear fact0r tue....sape????danny kumpulan x-fact0r tue...lagi ar xde dalam kamus penyumbang ketekanan aku nie.......

0 comments: