CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 13, 2010

ku sangka panas sampai ke petang..........

bace tajuk pn k0wrg mst dh tau pe yang jadi kt aku kn. tau ke jdi pe???xtau ar tue...*ase cm m0ngeks plak tnye then jawab sndiri*. k0mpem2 ar k0wrg x tau kn pe yang jadi kt aku rinie..len ar klu k0wrg stalker aku.*prsan ayu de 0wrg nk stalker2 bagai*. haaaa klu k0wrg x tau n nak tau pe yang jadi meh aku st0ry....

tersebutlah kisah......*bace dgn gaye b`syair ye sume*. cam nie citenye....petang nie kn aku plan nak balik kampung...s0 bangun pagi aku tengok kt bakul baju aku de plak baju k0t0r..walaupn x ar banyak mane baju tue tpi x kan aku nak balik n biarkan baju k0t0r melmbak kt bilik plak kan..*p0y0s p`bersih plak*. lgipun r0mte aku x balik. risau plak akan mewujudkan bau2 yang tdk mnyenangkan l0bang idung nti....

s0nye dengan tekad n azam yang tinggi aku pn mle kn ar 0perasi kumpul baju2 0r pape yg nk d basuh...tpi x basuh g c0z nak g mndi lu..tujuannye adalah kerana aku nak basuh t0wel aku skali..
jadi waktu yang paling afdal untuk m`basuh adalah selepas mandi..xde ar nti aku kene wat keje yg same 2, 3 kali kan...

lepas mndi pkir g pe yang nak d basuh..then tgk cadar, tarik...sarung bantal juga..tgk telekung pn ambik gak..then kumpul2 lam bakul baju penuh gak...d`sebabkan rajin yang terlampau terus geledah purse cari syiling....hehehe...basuh pkai mesen ar bagi senang...lgipun cpt sket baju kering..cari2 cukup gak 2.50 tuk masuk lam mesen tue...s0 turun bl0k D tuk m`basuh..*mesen bl0k aku nk kne syiling 50 sen je..*demand tul*...tpi telekung aku basuh guna tangan erkk...x cmpur skali ngan yang len...sebab pe???ntah ar...aku x suke basuh telekung campur ngan baju2 k0t0r len...*p0y0s lagi d situ*. lebih kurang setengah jam aku turun g tengok baju aku dah siap basuh 0r lum...siap!!angkat then trs g sidai kt ampaian...siap lepak lam bilik...

agak petang aku mesej aida c0z nak ambk tudung yang intan nak kt bilik die. mesej2 die kate datang ar bilik ambik...dah smapi bilik die haruslah lepak2 jap sambil b`g0sip..*wajib..hehehe*. time kt lam bilik aku cam dpat ase cuaca kt luar suram je...x nmpak c0z di0wrg ttup tingkap siap langsir x t`selak g...0wkey g c0z lam pale aku mendung je k0t...skali x lame tue aku cam dengar bunyi yang agak tidak sedap d dengar ketka itu...

YE!! hujan ye kengkawan..dah ar terus lebat..xde gerimis2 mengundang lu erkkk...terus teringat baju kt ampaian..*ani angkat jemuran hujan dh turun*..aku pn pe g kelam kelibut capai tudung terus b`lari ke ampaian angkat baju...sempat ar men hujan time angkat baju tue c0z banyak gak baju kan...nek bilik terus sangkut baju kt hanger then sidai kt tingkap...bilik dh jadi suram cam umah vampire je...

tue ar...memang kusangka panas sampai ke petang..rupanya hujan lebat d tengahari....
haish!!!!!

p/s: mau pulang ke kampung...mau packing barang n b`siap.....
adi0s amig0s.....
MySpace

0 comments: