CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 18, 2010

haruman ka$turi

time aku balik kampung ritue.....de ar satu petang tue....aku ngan adik beradik aku yang blik d0k nyembang.....*mmg sy0k ar klu blik kg ramai2 nie*.....tgah sy0k2 nyembang tetiba adik aku datang kat aku....*ngan muke slumber*
die: kak k0 nak bau haruman kasturi x???
aku:?????*blur k0t tetiba die s0al cm2*
ngan slumber babeng x sempat aku nak jawab pape bleh plak die hembus nafas die kt aku.....*btul2 dpan muke 0wkeyh!!!*.....0whmakaih kuang ajaq btul adik aku s0wrg nie...*nseb bek smpat k0ntr0l napas wlaupn de gak ar bau yang m`celah masuk*..die ngan gumbiranya gelak sakan....*t`masuk ar adik beradik aku yang de kt ctue*...aku pe g kan....
aku: k0 pesal dik...saje kn nak cri pasal....*jerit sambil kej0 die*
die: laaaa...k0 kne besyukur tau c0z aku bgi k0 cium bau haruman kasturi....bkn sng tau nk dpt...
aku: lutut hang!!!!!
die:x benti gelak g...*m0ngeks punye adik*
adegan kej0 mengej0 mmg aku trskn smpai aku dpat die ar....*haruslah dpat c0z tnaga lbih..kate ABC kan*....aku debik2 smpai die mntk ampun...*debik2 mnje je k0t*
sab0 je ar ngan adik aku yg s0wrg nie.....bleh plak die wat cm2 kat aku......ad0yaiiiiii...

aku mmg pnh dgr psal hal nie.....
nie antara yang aku jumpe bile tnye incik g0ogle....

@~“Setiap amalan kebaikan yang dilakukan oleh manusia akan dilipatgandakan dengan sepuluh kebaikan yang semisal hingga tujuh ratus kali lipat. Allah Ta’ala berfirman (yang artinya), ‘Kecuali amalan puasa. Amalan puasa tersebut adalah untuk-Ku. Aku sendiri yang akan membalasnya. Disebabkan dia telah meninggalkan syahwat dan makanan karena-Ku. Bagi orang yang berpuasa akan mendapatkan dua kebahagiaan yaitu kebahagiaan ketika dia berbuka dan kebahagiaan ketika berjumpa dengan Rabbnya. Sungguh bau mulut orang yang berpuasa lebih harum di sisi Allah daripada bau minyak kasturi.’” (HR. Muslim no. 1151)~@
tgk web nie klu k0wrg nak tau lbih...http://muslim.or.id/fiqh-dan-muamalah/ganjaran-untuk-orang-yang-berpuasa.html.

xtualy byk lagi cite b0ut hal nie...
k0wrg cri ar sndri erkkk....

0 comments: