CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 26, 2011

cuna in de h0use

assalamualaikum........

m0od: nak muntah d0k ngedit tesis c0z nak hantar kat dat0 s0k...*tapi ku tahan jebat*...tetibe jebat pun kluar...pale dah blur, tangan dah penat menaip. penat menulis esei time exam petang tadi pun x hilang g...0wh yeeee....aku dah HABIS EXAM petang tadi...maka berkahir ar sesi exam aku die ukm nie...asenye ar...jangan tetibe kene exam g dah ar...tidak ku mahu....

dari tadi aku d0k ngedit mende nie x siap2 seh!!!!!l0tih fale h0tak nie nak pikir....makanya mula la aku melilau ke tempat lain jap..hukhuk...bukan pe bagi rehat jap h0tak nie...kang memikir jeee jem terus sape yang susah????aku gak bukan k0wrg kan...hehe...

sebenarnye nak cite yang adeq aku si cuna tue de ngan aku sekarang nie...tengah sedap membuta..aku plak bersengkang mata...abang aku hantar tengahari tadi...haha..wat teman aku k0n0nnya dari die berlinangan air mata je...klaka plak aku deng0 cite die...kalau melalak gak kat cinie aku bagi penyekeh 18 kali...*kejam kan aku*...alaaaa wekend nie kit0wrg g umah akak aku tue balik b4 nak balik kampung...x sabau mahu jumpe ADAM....

0wkey arrr...st0p cinie dulu...nanti aku tambah merapu meraban jeee....sambung len kali kalau aku rajin...
ADI0S AMIG0S.................

pstttt: d0akan aku sempat siapkan n hantar tesis nie erkk....

n0ta siku aku: sedang cuba bersabar dan berusaha sebaik mungkin....

0 comments: