CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 30, 2011

adik aku pengarah "TENTANG DHIA"

Assalamualaikum....

semalam sapa teng0k epis0d akhir cite TENTANG DHIA???
k0mpem ramai yang teng0k kan...
termasuklah aku gak...

TENTANG DHIA


xtualy memula cite nie dulu aku x layan pun..mana nak layannya kalau dah selalunya balik lambatkan..walaupun bukan aku yang lambat..*tunggu abang ngan akak ipar aku*..kalau dah sampai rumah pukul 8.30 malam pekejadahnya aku nak teng0k kan..sah-sah cite tue dah habis...

tapi semenjak mggu nie laaaa baru betul2 aku layan cite nie...sebabnya sekarang aku tinggal ngan abang aku yang lagi s0wrg...die plak jenis balik ikut masa kalau dah xde keje..pulak tue akak ipar aku yang lagi s0wrg nie pun memang layan cite nie..ye ar kan die bru je habis pantang..s0 sepanjang berpantang d0k kt rumah memang die f0l0w ar cite nie dari mula...maka aku pun terjebak sama melayan cite nie jugak..

memula dulu aku de gak teg0k 1 0r 2 epis0d..then layan balik minggu laz cite nie..kira 0wkey ar kan..teng0k cite nie minggu laz memang mengundang bengang aku betul seh!!aku ase cam nak t0l0ng tampar 0r kasi seligi kat adik ngan mak zikir tue..jahat tahap DEWA ah!!yang Dhia plak alahaiiii baiknya ar..lurus pun ye aku ase..tapi dah nama cite kan..s0 teng0k je ar...

eh!!!macam menyimpang sket plak cite aku nie...semalam kan epis0d laz cite nie..s0 aku, cuna*adik aku*, intan ngan abang exited teng0k..*abang pun terpengaruh*..kan cite tue dah tau Dhia sakit..s0 time tengah2 teng0k tue de ar dial0g2 kit0wrg sket...bese ar kit0wrg nie memang pengkritik terbaik..

aku: Dhia sakit kan..nie dah epis0d laz..aku ase laz cite nie kalau Dhia x mati mesti kene cerai..*sukaatiakuje*
cuna: x ar kak..laz mesti Dhia ngan Zikir mati nie..kan yang memula cite de gamb0 di0wrg pakai baju warna putih..mati dua2 nie..*lebih kurang camnie ar dial0g adik aku*..
bla bla bla bla bla bla bla..*macam2 lagi k0men*

akak ipar aku ngan adik aku bercucuran air mata..dengan tisu kat tangan..merembes je dua 0wrg tue..aku ngan abang aku steady je..sedih memang sedih..tapi kutahan empangan air mata nie agar ia tidak melimpah ruah..wawawa...c0ver je...

sekali teng0k lastly betul dua2 si zikir ngan Dhia tue mati...adik aku semangat cakap "kan aku dah cakap dua2 mati akhirnya..sebab di0wrg pakai baju putih kat memula cite tue.."kan sebelum mula de sedutan cite*.."aku yang wat cite nie"..sambil gelak bangga jangkaan die betul sambil kesat air mata..sengal...

tapi aku cam de x puas hati sket ar ngan ending cite nie..x tau pe kesudahan yang lain2..cam bengang pun de akhir cam2 je..tapi bila pikir2 balik yang aku nak bengang sakit pale pehal plak kan..biar ar..tue sekadar cite..cite macam2 b0leh jadi...

JADI S0K0NGLAH FILEM TEMPATAN KITA..KALAU KITA X S0K0NG SAPA YANG NAK S0K0NG KAN...tetiba filem plak kan...sengal dipetang jumaat...

0 comments: