CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 27, 2011

sape s0h tanya???huhuhu

Assalamualaikum....

pagi tadi..bese ar dak2 0pis nie sibuk b0rak2..macam2 bende disembang, ditanya and dibahan. tetibe Mr Ken tanya aku

iza apa pulak visi0n u untuk tahun depan????(aku time nie macam blur2 sket..s0 aku senyum and diam je ar)

sekali die tanya aku g sekali...

s0 apa die haaaa visi0n u????
aku terus jawab: nak naik gaji...b0leh???hahaha(slumber derk je aku cakap cm2 kan sambil gelak2..tapi dalam hati d0a gak harap2 ar dimakbulkan kata2 aku tue)..baru keje dah sibuk nak naik gaji..

lepas dengar aku jawab cm2 die senyum je..time nie de ar yang sibuk menyampuk sakat2 sengal..tapi yang aku ingat lepas tue Mr Ken ckp biasa ar kalau impian nak kaya and nak kawen(yang 2nd tue impian die yeee)...

harap b0leh ar tunaikan impian saya yang satu tue...hahahahaha..tue ar sape s0h tanya saya soalan tue..kan dah jujur...



n0tasikuaku:kalau ar dimakbulkan kata2 aku tue kan bagusnyaaa...bersyukur sesangat aku...wink wink...

0 comments: