CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 16, 2011

Mimpinya Laila

Assalamualaikum....

semalam ku bermimpi hai dengan satu bintang..lalalalalalala

*m0od berpuitis tetibe datang*

terkenang mimpi semalam
membuat aku tersenyum sendirian
ketika bermimpi aku tersenyum
diluar aku sendiri tidak pasti

mimpi itu memang indah
jika menjadi kenyataan
mungkin aku insan bertuah
jika watak her0nya ditukar
mungkin aku lebih bertuah
namun itu semua hanya mimpi

mimpi itu hanya tinggal mimpi
yang mungkin akan aku lupa
pabila aku baca entry ini di lain hari
atau aku masih ingat akannya lagi

keindahan mimpi
hanya dirasai oleh si pemimpi
dan mereka yang bermimpi
jika mimpi indah yang dialami
tidak kepada mereka yang bermimpi ngeri

mimpi indah sering dinanti
mimpi ngeri tidak sama sekali
mimpi 0h mimpi


kalau mimpi die nie k0mpem senyum x henti2..tapi semuanya mimpi..jika realiti??umpama mimpi dalam mimpi.

mimpinya laila, jangan terpedaya, apa yang kau lihat semua nya dusta..*nyanyi ala2 yasin*

hurmm..mimpi, mereka sering berkata bahawa mimpi itu hanya mainan tidur..tapi kadang2 mimpi juga b0leh menjadi suatu petunjuk atau petanda kepada sese0rang bukan..tapi mimpi aku malam tadi rasanya hanya mainan tidur semata..kenyataan memang x kan ar..tapi seyes aku ase hepy giler time kat dalam mimpi tue..tapi yang xleh blanye aku cam teringat time mimpi tue aku dah terpikir nie sume mimpi je..sengal kan..



n0tasikuaku: bez kan kalau mimpi2 indah menjadi kenyataan...memang x yah mimpi ar kau....

0 comments: