CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 10, 2011

Fuh!! aku dah siap plan keselamatan....

Assalamualaikum......
bersiaran di pagi sabtu...
0pis masih lengang c0z kat dalam nie juz aku s0wrg je..
dak-dak lain belum datang lagi...
lagipun sabtu di0wrg nie r0tate...
minggu nie k0 datang...
minggu depan 0wrg lain plak yang datang...
cuma aku yang masih lagi perlu datang setiap sabtu...
sebabnya adalah aku budak baru lagi erkkk....*tapi semalam macam de dengar Sanjay cakap ngan mr Ken pasal aku keje sabtu dah nak start r0tate cam 0wrg len gak...tapi x tau bile...*

hurm...sebenarnya aku nak cite pasal keluh kesah aku semalam...sape yang de baca FB aku maybe tau..semalam aku de kep0ci sket kt FB pasal 0pis aku keje hari isnin minggu depan..bese ar kan hari isnin keje..tapi minggu depan kan public h0liday tuk negeri selang0r sebab besdey sultan selang0r..(besdey jatuh hari ahad s0 tukar public isnin)..tapinye nak dijadikan cite sedikit kekeliruan berlaku...

punyelah aku xcited g keje semalam...siap datang awal n vakum 0pis g..*terpaksa datang awal c0z abang aku hantar*...s0 keje cam bese ar kan..tetibe tep0n kat meja aku berbunyi...Chee Ling upenye..then die tanya.."izzah isnin 0pis keje ke???"..aku cam eh keje ar tapi tue dalam hati g c0z cam takut gak kalau x cuti kan..s0 nak kepastian aku tanye kak Rozi..sekali die cakap X...aku cam hah!!! x cuti erkk...die tanye lak mr Ken..mr Ken pun cakap x cuti...terus aku cakap kat Chee Ling x then letak tep0n...time tue aku dah ase cam alamak cmne nie...

abang and akak ipar aku sume cuti hari isnin n balik kampung c0z umah aku de kenduri naik buaian si Darwisy nie...s0 kalau aku x cuti makanya aku x b0leh balik kg sama...aku kene stay kat sini s0wrg...0wh dem..time nie aku memang dah pikir macam2 kat pale h0tak..kalau aku kene keje maka aku kene stay s0wrg kat sini..s0 xde sape yang nak hantar aku g keje.*selalu g keje ngan abang aku sekali*..maka aku kene pegi keje sendiri..SENDIRI????...0wh G0d..kete sah2 abang aku guna tuk balik kampung...yang tinggal m0t0...so aku akan jadi minah rempit ar isnin??...0whmaig0d..

sepanjang ari aku sibuk mengenang nasib hari isnin nanti..siap dah mesej2 cuna mengadu nasib..nak mintak MC macam x bez plak c0z aku budak baru kan..haritu aku dah MC c0z mak sedara aku meninggal...x kan nak mintak lagi...s0 aku tawakal je ar apa yang akan berlaku hari isnin nanti..siap dah plan segala langkah keselematan yang aku perlu ambil tuk merempit..ye ar..nek m0t0 kan..mana kau nak letak handbag..mana aku nak stay..umah abang aku yang kat nilai 0r labu lanjut..mana yang lagi selamat n dekat..kalau hujan..sume aku dah ambik kira...plan memang dah banyak dalam pale h0tak...tapi stil gundah gulana...muka pun x bape nk senyum...

mengenang naseb diri


TAPIiiiii..jeng jeng jeng...ntah macam mane petang tue di0wrg bleh tercakap pasal cuti nie lagi..dan abg Ahn de time nie...maka berlaku sedikit perdebatan yang manja2 antara mereka..*di0wrg nie jenis gurau2 sengal*..seteleh segala hujah di bentangkan maka ditetapkan bahawasanya hari isnin RAYA...eh silap..CUTIII...yeay!!!..terus gembira x terkata...ase nak senyum saja...wawawa


rasa nak menari pun ada..nasib bleh c0ver...

maka saya b0leh ikut balik kampung sama dan saya gembira...*tetiba ters0pan ber saya plak*...hahaha..nasib isu tue ditimbulkan balik...thankz t0 abg Ahn....maka segala perancangan keselamatan kita guna pakai lain kali...*harap2 jangan pernah ar*....



n0tasikuaku: takut nak merempit s0wrg c0z sekarang banyak sangat kes yang buat aku gerun....ALLAH memang maha mendengar....

2 comments:

Siti Norhayati Hj Tapsir said...

hehe naseb bek x jadik lagik minah rempit. hihihi

Noreul Basumi said...

tau xpe...jantung b4 tau isnin dpt cti memang dup dap dup dap ar...huhuhu