CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 2, 2011

Yang ke-20...welc0me

Assalamualikum y0r0bun.....

nama diberi : MUHAMMAD ZIKRY DARWISY bin NAFUDIN
tarikh dilahirkan : 25 0kt0ber 2011
waktu dilahirkan : 8.31 malam
berat ketika dilahirkan: 2.9kg
tempat dilahirkan : H0spital Tungku Jaafar Seremban

yang kat atas tue merupakan anak sedara aku yang ke-20..ke anak buah erkk..tibai je ar erkkk..merupakan anak sulung abang ng0t aku..

hurmmm...sekarang nie plak aku berada kat tampin N9..kat umah family intan..nape aku kat cinie???memandangkan aku nie merupakan s0wrg makcik yang sangat mithali..s0o aku rela paksa hati nak t0l0ng jaga intan n baby..(kene pujuk ngan abang aku sebenarnya)..sementara aku lum keje g kan so0o pe slahnyee..alaaa aku kat cinie pun bukan wat pe sangat..juz t0l0ng sket2 je..sket sangat pun..hehehe..

ritue darwisy kene kuning then kene tahan 2 hari..ahad dah bleh kluar..tapi pagi tadi nurse datang umah check die skali cakap kuning kat badan die nampak balik..s0o die s0h bawak g PK(pusat kesihatan) tuk ambik darah...hasilnye tahap kuning die 231 sket g nak kene tahan ward..tapi s0k nak kene g PK g..ambik darah g..sian plak teng0k baby kene ambik darah je..(even aku  teng0k pun)..tangan dah ar cen0net je..tapi nak wat camne kan..dah tue memang pr0sedur..s0 ikut kan je ar..h0pefully s0k xde pape ar...
darwisy cepat sembuh erkk..membesar sebagai anak yang s0leh n dengar cakap 0wrg tua...sem0ga jadi anak yang berguna..

WELC0ME 2 THE FAMILY


n0ta siku aku: terkenangkan arwah yang merupakan anak sedara sulung aku..m0ga r0hnya dicucuri rahmat dan diletakkn disamping 0wrg2 yang s0leh...Al-Fatihah...amin..

0 comments: