CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 5, 2011

aku kepelikan

Assalamualaikum....(lintas langsung dari 0pis abang aku)

pagi tadi time si epul ngan nurul (adik-bradik intan) 0tw hantar aku g ktm tetibe aku de terpandang satu signb0ard kampung yang mempunyai nama yang sedikit aku kepelikan...aku cam eh!!betul ke nama kampung yang aku nampak tadi erkkk????nak tanye nurul x terkeluar plak s0re aku nie..lalu aku diamkan..

skali dah setel hal aku kat KGL..aku d0k melepak kat 0pis abang er0l aku..naseb die bagi pinjam PC die kat au..s0o tidak ar aku mati keb0sanan di sini..then aku teringat balik nama kampung yang aku nampak pagi tadi..then lelaju aku try search nak tau kebenaran tentang kewujudan kampung nie.. sekali aku jumpa daaaaa...tapi gamb0 kat bawah nie bukan ar signb0ard yang aku nampak tue..nie signb0ard masjid kampung tue..x kesah ar asal de gak kan name kampung yang aku nampak tue..

cer teng0k nama kampung nie..k0wrg ase pelik x????bagi 0wrg N9 mungkin tau ar kan tengtang kewujudan kampung nie..kepada 0wrg N9 jangan marah erkk..aku bukan mengutuk tau juz JAKUN sket dengan nam kampung nie...

kampung peNAJIS...

mungkin de sejarah yang tersurat lagi tersirat yang menyebabkan kampung nie di bagi nama sedemikian kan...bawah nie de sket sejarah hasil bantuan pakcik go0gle..aku tunjuk sket kat k0wrg...

Raja Melewar arrived in Negeri Sembilan in 1773, installed as king and was proclaimed as the first Yamtuan Besar in Kampung Penajis in Rembau. He later moved his palace to Seri Menanti which remains the royal town of Negeri Sembilan till today.

nak tau lebih k0wrg leh klik SINI..


n0tasikuaku: bayak lagi bende pelik kat dunia nie kan..kadang2 perangai manusia pun pelik...

0 comments: