CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 20, 2011

Eh!! Tempat tue.......

Assalamualaikum......


pagi tadi abang aku beli surat kab0 k0sm0 ngan metr0...tengahari ke petang nie erkk baru aku terbuka pintu hati nie nak baca pe berita bez rinie...pergh!!!!bleh tahan gak berita2 rinie kan...dengan rumah kene pecah masuk sampai 8 kali dalam 12 tahun, dengan artis yang slumber yakin cakap "saya tanggung sume D0SA"termasuk d0sa 0wrg yang teng0k die ke???..dengan 0wrg islam yang degil gak nak masuk ratu cantik mungkin sebab yakin die cantik sangat..macam2 lagi ar...nak tau baca ar surat kab0 tue sendiri erkkk...

sekali aku selak k0sm0 part jurnal...eh!!!tajat b0b0iiiii...cam kenal je ngan tempat nie n 0wrg yang berbaju hijau nie...memang bukan silap mata aku even mata aku nie rabun...memang aku kenal...


nie ar tempat praktikal aku dulu


nak tau lebih k0wrg beli paper k0sm0 nie n baca ar sendiri erkkk...hehehe...x sangka aku....kisah praktikal sebenar aku pun aku x cite g kan..just pembuka kata sket je dulu...aku nak cite tapi nanti2 erkk...kene recall balik banyak perkara.. jiwa pun kene ambik feel dulu...huhuhu...


n0tasikuaku: terlalu banyak pengalaman n kenangan time praktikal nie....

0 comments: