CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 22, 2011

Ditinggalkan & Pengganti

Assalamualaikum.....

sebenarnya beberapa bulan kebelakangan nie aku mengalami kemurungan sket...jiwa aku cam k0s0ng.. aku ase cam lagu si Anang penyanyi ind0n tue..."SEPARUH JIWAKU PERGI"..betul ke tajuk lagu tue???tibai saja....

semuanya bermula bila aku dapat tau aku akan ditinggalkan...n0rmal ar jiwa wanita kan..sape yang tak sedih bila kekasih hati akan meninggalkan kita...sedih w0o0o0o....tapi nak wat camne kan..aku hanya mampu berserah dan redha je ngan ketentuan...mungkin ini yang terbaik bagi kami...

ehhhh!!!tapi perpisahan ini bukanlah selamanya...hanya buat sementara sahaja...itu yang membuatkan jiwa dan hati ini sedikit lega setelah mendengar berita...pemergiannya adalah demi negara..jadi apalah salahnya jika aku sedikit bertimbang rasa...


sedikit malu tapi mari aku perkenalkan gerangan sidia yang berjaya mengusik jiwa dan hatiku ini...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
bersedia
-
-
-
-
-
-
-
-
inilah dia
HYUN BIN 0PPA
matiklaaaaa kene kutuk ngaku die kekasih hati..tapi fehdulik ah!!huhuhu
-
-
-
-
-
-
-
mari lihat wajahnya dengan berpakaian seragam
-
-
-
-

berkepala b0tak

 beg g0dang yang perlu dipikul

sumber pic: SINI

setelah beberapa bulan berlalu..kini pintu hatiku telah diketuk dengan kehadiran insan baru...wajahnya mirip kekasih hati yang sedang bertugas...adakah dia pelanduk dua serupa yang hadir untuk mengubati kerinduan diri ini kepada sidia...yaaaa...tidak ku nafikan memang aku turut meminati dirinya namun  hati ini masih lagi setia dan utuh untuk HYUN BIN 0PPA ku....seperti lirik di dalam lagu Dia Fadila "AKU MASIH SETIA"...benarkah lirik itu???aku tibai lagi....
k0wrg nak teng0k wajah lelaki yang sedikit menggoncangkan hati aku nie.....meh...
-
-
-
-
-
-
-
taraaaaaaaaa

 
w0ohyun
dak nie salah se0rang dari gr0up infinite...penyanyi ar die nie..

sama x muka di0wrg...kalau dari pandangan mata aku nie de ar persamaan sket muka di0wrg nie...tapi x tau ar pandangan mata k0wrg plak kan..ye ar..mata kita kan berbeza...memula aku nampak mamat atas nie terkajuit aku tau...naseb sempat menenangkan diri sendiri..


meh kita teng0k sket sama ada atau x persamaan mereka nie....

gambar atas kiri w0ohyun & kanan hyun bin
bawah plak terbalik..
dedua nama de HYUN kan...
aish!!!memang kene sangat ar...

kepada hyun bin 0ppa..bertugas ar dengan penuh dedikasi dan jaga dirimu itu sebaiknya yaaa...pulanglah dengan segera... daku menunggumu..(matilaaaa kene kutuk lagi)..w0ohyun nyanyi lekl0k erkk...wat lagu2 yang bez g..saya sukaaaaaaaa.....


n0tasikuaku: k0mpem ramai dah muntah berbaldi2 baca entry nie..ke xde yang baca pun...fehdulik ar kan, kan, kan....huhuhuhu....

2 comments:

ZuHa BuDak KamPunG said...

time pakai bju kelip2 biru je muke dorang cam same je la yunk... bile nak lepak bangi? hehe

la d0n$eja n0reul said...

erkkk...i de tgk reality sh0w di0wrg cam sme je...hehehe...mungkin kerana rindukan HYUN BIN 0PPa k0t...tue nmpk sam je..huhuhuh