CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 21, 2011

SATU PERINGATAN!!!!!!!

Assalamualaikum......

ritue aku de terbaca satu artikel kat dalam surau tempat keje..artikel tue sangat memberi peringatan bagi aku...then sempat ar aku snap guna f0n cikai aku nie...tapi cari cable nak upl0ad dalam lat0p x jumpe ar plak kan...disebabkan rinie aku baik hati makanya meh aku taip balik artikel tersebut...

SATU PERINGATAN!!!!!
kubur setiap hari menyeru manusia sebanyak 5 KALI....

1..aku rumah yang terpencil, maka kamu akan senang dengan selalu membaca Al-Quran...
2..aku rumah yang gelap, maka terangkanlah aku dengan selalu s0lat pada malam hari...
3..aku rumah penuh tanah dan debu, maka bawalah amal s0leh yang menjadi hamparan...
4..aku rumah ular berbisa, maka bawalah amalan bismillah sebagai penawar...
5..aku rumah pertanyaan mungkar dan nangkir, maka banyaklah bacaan LailahaillAllah, Muhammadarrasulullah supaya kamu dapat jawapan kepadanya....

sem0ga ianya menjadi peringatan kepada anda semua juga.....AMIN....


n0tasikuaku: kematian itu PASTI!!!!!!!!

0 comments: