CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 3, 2011

Darah gemuruh itu aku

Assalamualaikum....
annye0nghasey0....

petang tadi tengah sedap2 aku layan Running Man (k0rean sh0w)..
tetibe intan hulur tep0n kat aku dengan muka x dapat diterjemah...
tep0n aku capai n teng0k kat skrin eh!!cam kenal je...

setelah mendengar dan menjawab setiap patah yang ditanya, tep0n aku matikan...
jantung aku tetibe dugun2 bak kata anak sedare aku...
nebes + gemuruh + takut sume bercampur...

x pasal2 je kan...
bukan s0h nikah 0r g jadi pejuang berani mati....
mungkin ini yang dinamakan darah gemuruh...
atau perasaan aku yang ter0ver...
x kesah ar kan c0z itu perasaan aku..

aku harap sumenye berjalan lancar dan dipermudahkan...


n0tasikuaku: m0ga aku mudah untuk memahami dan menjalankan tugas aku...juga dapat bekerjasama dengan rakan sejawat...x dapat 0wrg k0rea keje ngan c0mpany k0rea pun jadi ar..hehehe

3 comments:

ZuHa BuDak KamPunG said...

wah bestye die..... ni gaji masyuk ni.. bile nak open table?hehehe

la d0n$eja n0reul said...

xde ar yunk...bese je..lum strt keje pun..insyalh klu de rezki lebh nti..i tggu u open lu..huhuhu

cik loliy said...

open jgn xopen..student mau tunpang 2kaki..hahahah.. wanita bekerjaya harus wat amal baru berkat..lbih2 pada student macam saya..ahakzzz!!