CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 20, 2011

sudah dip0t0ng.....

 Assalamualaikum......

rinie aku bersiaran dari umah akak aku...

semalam merupakan hari bersejarah bagi anak sedara aku si ALIF....kenapa????kerana burungnya telah selamat disembelih aka berkhatan...biasa ar kan..selalunya bila start je cuti sek0lah akan ada dua perkara yang ramai sangat 0wrg buat...1: berkahwin tapi make sure nikah dulu then 2: sunatkan anak laki....makanya akak aku pun x nak ketinggalan ar buat perkara yang n0 2 tue...

Alif nie um0 baru 7 tahun..akak aku cakap xpe ar awal sket sunat..sebabnya cepat sket nak el0k katanya...mungkin jugak k0t..budak2 g kulit x bape nak liat s0 cepat sket pr0ses penyembuhan berlaku..te0ri sape???0wrg dulu2 yeeeee.....

nak teng0k wajah lelaki itu....ceh lelaki k0n0n..meh kita teng0k wajah 0wrg yang telah disembelih burungnya....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 baring dengan p0sisi terkangkang takut terkena burung



sibuk ngan kain pelikatnya...

itu semalam punya cerita...dengan menangis2 bagai asal kain terkena burung die sket..mungkin time tue baru g kan..masih rasa ngilu lagi...tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...rini el0k request nak pakai seluar dah...then dengan bertenang je sarung seluar then men game....tenang jeeeee....

pape pun tahniah ar c0z berjaya melalui peringkat pembesaran nie...sem0ga cepat sembuh n jangan nak lasak2 sangat..kang x pasal2 bentan plak...


n0tasikuaku: naseb bek pempuan kene sunat time kecik2 dulu....kalau x...x leh imagine seh!!!!

0 comments: