CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 17, 2010

6+1=7....??????

pemberitahuan awl.....0wkey nie bkn en3 berkaitan kunci kira2, matematik, add math 0r pape yang berkaitan ngan n0 erkkk...

nie adalah cite sal bape hari aku x p0se...hehe..*xde sape kan yang bace bl0g aku nie terutamanya lelaki..x kan...kalau de pun fehdulik ape aku..huhu*...
0wkey mase 1st p0se kan aku dah memang cuti..*ye saye x p0se 1st ramadan*.....sampai ar p0se yang ke enam aku x p0se....s0 bile dh habis tue gembira ar leh p0se kan...h0rrey!!!tapi bile aku teng0k n cek kalendar sambil kira hari sekali alamak!!!!x kan hjg p0se pn kene g k0t...tidakkkkk!!!
kalau ikutkan jadual last2 p0se aku akan cuti g..ad0iiii....

skali bila dh 2,3 ari last p0se tue aku x gak cuti2...s0 haruslah gembira..hehe..x yah ar aku ganti banyak2 nanti kan...bila dah last day p0se pn aku x cuti gak...tapiiiiiiiiiiiiiii...skali tengahari tue ntah pesal ntah ngan aku nie...pale aku tetibe ase x center seh!!!berdenyut2..sangat ar sakit weh!!!s0 aku pun g ar tid0..mybe magrain aku datang k0...tapi tengah aku tid02 tue pn pale aku sakit gak...x lena aku...sampai ar aku dah x tahan..menanges2 aku weh tahan sakit...sangattttttttt la sakit...ase cm de 0wrg tekan2 pale h0tak aku nie...masing2 dh sibuk tanye aku 0wkey ke x....memang aku baring je ar ritue...mane xnye..asal aku bangun je ase berdenyut2 pale nie...sangat seksa 0wkey...umah aku aritue dh ase cm buka spa....ramai gler yang v0lunteer nak urut aku...aku pn dengan senang terima je ar kan...lepas s0wrg, s0wrg urut aku...akak aku, mak aku, adik aku, anak sedare aku n termasuk ar abang aku...bahagia giler time tue walaupun sakit...ase cam disayangi sesangat....wawawa..juz bapak aku je yang x urut aku...bukan bermakne die x sayang aku erkkk...hehe...

aku ingat leh ar aku tahan sampai time buke tapi harapan tinggal harapan....aku muntah smpai 2 kali petang tue...bile bapak aku nampak die dh bising s0h buke je c0z aku dah muntah kan..then makan ubat...s0 aku dengan berat atinye terpakse ar makan ubat...bile mak aku s0h makan id0k le aku makan..x lalu beb..tekak ase perit je..xde selera langsung...yang abang aku lak siap g belikan air 100plus g...terharu giler....tapi aku minum sket je pn...s0 last day p0se aku adalah tidak p0se erkkk....keadaan yang memakse..ceeewah!!!!


nie ar muke 0wrg yang tidak berp0se ye...time nie dah malam..s0 aku cam dh 0wkey sket...dah leh duduk..kalau x asal aku angkat pale je denyut semacam h0tak aku nie...

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yang xleh bla nye ialah bila tengah malam tue abang aku nak g teluk intan sesaje jalan2 malam raye aku bleh plak jadi kuat n gagah ikut die...hahaha...atas pujukan n desakan abang n akak aku ar nie....siap mintak wet belanja g ngan abang aku yang atas aku..wawawa...time nak g nie aku dh de tenaga sket ar..abang aku siap cakap kalau x larat nanti die pimpin...*0wh terharu seh!!!*.......

s0k paginye adik aku cakap...~weh malam tadi bapak tanye mane 0wrg sakit...xde pn kat umah~...hahaha...i g jalan2 cuci h0tak ar bapak...wawawa

s0 6+1= 7...maknyenya aku kene ganti p0se 7 hari ar.....had0iiiiii

2 comments:

Diana Ishak said...

sejak dah period, cuma sekali je penah puasa penuh sebulan. Ingatkan tahun ni boleh ulang sejarah...rupanya lagi hazab nak habiskan sebulan puasa.

Noreul Basumi said...

sejk peri0d mmg x penh ckp sebln ar p0se..
kak di tgh prgnant kn...bese ar tue...hehehe