CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 24, 2010

pinknyeeeee

xde pape pun sebenarnye..juz nak g tau yang 2,3 hari lepas aku de beli tshirt baru...tshirt tue x ar mahal 0r cantik sangat pun sampai aku cite nie...tapiiiiiii sebab tshirt yang aku beli nie warne pink...ye pink....

aku nie sebenarnye bukan ar benci wane pink..tapi juz ase cam x bape nak seswai je wane tue ngan aku...ye ar..selalunya kan yang pakai baju wane pink nie yang girly2 n ayuuuuuu gitue....aku????id0k le masuk dalam senarai tue...selalu kalau aku nak beli baju aku akan cube elak untuk beli baju wane pink....kalau nak beli pun mesti yang wane pink die x bape nak pink...yang wane pink2 merah, peach 0r purple pink...xkan aku beli real pink...*yeke za???serase aku ar*.....

tapi tue ar kan...sekali ritue aku jalan2 then ternampak satu tshirt nie cam menarikkkk je...tapi wane pink...s0 aku belek2 then tetiba hati terjatuh berkenan lak kat tshirt tue....canee??? jadinyeeeee aku ambik wet lam purse then beli tshirt tue.....

hurm...nak tunjuk de pic pun segan c0z jus tshirt bese je pun...tapi xpe ar asal hati berkenan kan....s0o0o0o0 inilah die tshirt pink yang menambat hatiku.....



pink kan.....*kat dalam pic nie x nampak pink sangat kan..tapi percayalah memang sangat pinkkkk*

@~memberanikan diri untuk cuba memakai wane pink~@

0 comments: