CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 3, 2010

j0m balik raye!!!!!

yuhuuuuuuuuu.....
mau balik kampung.....
sukenyeeeeeeeeeeeee.....
s0 bukit jalil tunggu kedatangan aku s0k...
sila bentang karpet merah c0z nie 1st time aku nek bus kat sane....*nampak n0 jakun jarang nek bus..hanya kes2 terpakse 0wkey mak nek bus nie*
muahahaha.....
s0k aku kene ar gigih n berani matinye m`gamble kan diri balik kampung nek bus s0wrg....*asal b`dua ngan my sedare*...
tetibe bleh plak asemen die x siap then p0stp0ne balik...
aku memang dah x pikir asemen aku siap 0r x...*pale h0tak dah pikir kampung je*
xpe2 kalau dah terdesak pape pun leh jadi...
dari s0wrg pengecut bertukar menjadi s0wrg yang paling berani mengalahkan besi berani....hakhak

aku dah nek tensi d0k dalam bilik nie...
dah ar s0wrg2...
r0mte aku dah slamat sampai kelantan k0t...
pepagi b4 subuh dah keluar nak balik....
aku bangun2 nak sahur teng0k die dah xde n de n0te kat atas meja aku...
0wkey paham......
dah ar aku memang agak tensi sepanjang minggu nie....
sebab pe????
usah ditanye....
susah untuk aku describe mende nie.....
terlalu k0mpleks sampai kalah sh0ping k0mpleks time nak raye nie...*hiperb0la ar k0 nie zah*
penawar tuk masalah sakit jiwa aku nie antaranya ialah balik umah n wat luahan perasaan sket ngan mak...*sangat xleh bla*...
kalau ar aku de pakwe superman kan senang....

suppermannnnnn....muahaha*bi0l dak nie*
malam nie n di masa nie gak aku s0h die hantar aku balik kampung...
xde nak tangguh2 dah....
senangkan, xyah nak pikir kene tunggu bas, tunggu train, beli tiket n ambik mase yang lame tuk sampai kampung...
"b, hantar ayang balik kampung sekarang jugak....0wkey yang...zap!!!!dah sampai kampung"
mudah, jimat dan pantas.....*jauhnye k0 melalut zah, memang x ar kan*
cam haremmmmm je imaginasi aku nie....

k0wrg xyah ar nak sesak kan pale k0wrg pikir masalah sakit jiwa aku nie...*xdenye 0wrg nak pikir masalah k0 ar*
0wkey 0wkey.....
aku tau ar...
pape pun memandangkan nie malam terakhir aku kat k0lej nie...
weh bukan aku nak mati ar....
0whhh yang tue mintak jauh g ar...
malam terakhir ramadhan aku kat k0lej nie ar maksud aku....
s0 dengan rendah diri*sebab aku dah cukup tinggi*, aku nak bagi kad raya maya kat k0wrg...
muahaha....
ingat aku nak mintak maaf ar tue kan.....
hakhak....


untuk setiap KATA yang tidak terjaga, HATI ini yang kadang kala penuh dengan prasangka, JANJI yang tidak ditepati, KESALAHAN yang dilakukan tanpa sedar, khilaf yang tidak dirancang,... harap diampuni manusia yang tidak sempurna dan tidak pernah akan sempurna serta sering melakukan kesalahan ini... SEMPENA HARI RAYA YG BAKAL MENJELANG INI..


SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN...RAYE JEMPUT AR DATANG UMAH YEEEE

0 comments: