CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 17, 2010

pulang ke kampung halaman....

cite nie adalah time aku nak balik kampung b4 raye...

thankz x terhingga 2 zueha & aida c0z t0l0ng hantar aku ngan sedare aku g KTM...*cayunk k0wrg lebih ar..hehe*

untuk pengetahuan k0wrg nie 1st time aku nek bus kt bukit jalil tuk balik ke kampung...
b4 nie pn aku pnh nek 2,3 kali je itupun kalau dah terpaksa c0z selalunya aku akan balik sekali ngan abang aku...hehe
bukan ar disebabkan aku nie adik tersayang 0r manja tapi selalunya memang akan camtue..dah abang aku pun dekat s0 sekali je ar kan...*tapi k0wrg memang sayang ngan aku kan..hehe*

xcely sepatutnya hari tue aku balik sekali ngan sedare aku nie c0z kalau nak s0h aku balik kampung nek bas s0wrg memang x ar...seriau aku nak g bukit jalil tue s0wrg..*berhati2 yeee*..
tiket bas dah siap beli awal2 c0z xde tiket...memang bukan aku ar yang beli kan...sedare aku yang belikan...hehe.....sehari b4 balik tue tetiba sedare aku nie mesej g tau die x jadi balik sekali ngan aku c0z nak siapkan asemen....~WHAT????...k0 x jadi balik???~...dalam ati aku dah alamak cmne nie...ad0iiiiii....then die mesej g...~xpe nanti aku hantar ar k0 g bukit jalil~...then aku reply ar...~haaa...k0 nak hantar...segan ar aku..susahkan k0 plak~...*sedangkan dalam hati, bagus2...hantar ar aku weh!!!*...then die reply g..~alaaa xpe..nti k0 sesat x sampai kampung mak k0 marah aku plak..hehe~....aku pun reply ar dengan gaya malu tapi mahu...~betul ke...thankz erkk..susahkan k0 plak..hehe~....see bagus x sedare aku nie...bagus gak kan de sedare satu u nie...b0leh membantu..ke sedare aku je yang camtue???

s0 hari sabtu tue aku g bukit jalil dengan ditemani sedare aku nie....sampai kt KTM dh kul 1 lebih..bus kul 2...s0 cepat beli tiket then tunggu KTM sampai...tengah tunggu KTM sampai die tanye aku..~k0 nak nek k0c depan ke belakang???~...~tengah ar weh!!!haha...~*k0c tengah kan hanya tuk wanita sahaja...die adalah lelaki..haha...then die balas ~k0 masuk k0c tengah sendiri kalau nanti sesat padan muke~...ceh!!!mentang2 aku x tau jalan...aku pun~yelah!yelah!aku f0l0w k0~...nyampah tau...naseb bek kat dalam tue de rmai gurlz..memang ramai ar 0wrg ritue..masing2 nak balik kampung gak k0t...yang beznye sedare aku yang t0l0ng bawak beg aku..wawa...bagus kan..ringan sket beban aku.....kat dalam KTM tue memang banyak ar ragam yang kalau aku cite sampai s0k pn x habis...*0wkey tipu c0z malas nak cite*...

nak di jadikan cite aritue sedare aku nie x pakai jam...*pe kaitan??..aku nak cite ar nie*..then bile sampai kt BTS kan ramai 0wrg yang turun...s0 sedare aku nie leh plak ajak aku lepak lu kt bawah c0z rimas ramai 0wrg...sedangkan time tue lagi 20 minit nak kul 2...*bas aku kul 2 la weh!!*...bile dah x ramai 0wrg baru ar kit0wrg nek,,,skali sampai kaunter tiket rapid punyelah ramai 0wrg...hambek kau...then die baru perasan die x pakai jam..die tnye aku kul bape..lagi 15 minit kul 2...then barulah die ~0wh yeke...aku ingat baru kul 1.30...~h0tak kau...*dalam hati memang tawakal ar bas tue x jalan g...*kalau x merempat sekejap aku kt bukit jalil tue...naseb bek time kt0wrg turun tangga nak tunggu rapin, rapid sampai..s0 terus kelam kabut turun tangga n masuk rapid...naseb bek sekejap je dh sampai bukit jalil....

aku ingat terus sampai kat tempat bas upenye tidak!!!kene jalan agak jauh gak tuk g tempat bas..siap de lalu jalan raya g..sampai kt tempat bas yang aku kene nek de ramai g 0wrg..s0 bas x jalan g..*bas pn x datang g*..naseb bek bas nie x punctual..

bile bas sampai si amir terus..~weh!x aci...selama aku nek bas x penah dapat nek bas baru..asyik dapat bas lame je..~..aku pun..~padan muke k0..sape s0h x nak balik sekali~...s0 bile bas dah sampai aku pun nek bas n amir plak balik u ar..hehe...

nek bus aku cari tempat duduk aku n letak beg2 aku kt kerusi sebelah aku...selamber kan...fehdulik ape aku...aku de tiket..haha..c0z tiket sedare aku pun kt aku gak..die kan x jadi balik s0 tiket burn cmtue je...die siap kate xpe ar tiket nie tuk beg k0...haha...0wrg len pndg len mcm je...x kesah ar...

seteleh beberapa jam dalam bus akhirnya aku sampai kt sabak bernam...b4 tue dh siap mesej ngan abang aku soh ambik...x lame lepas tue die sampai n terus g bazar ramadan..hahaha..bukan balik terus erkk...dah siap pusing bazar n beli pe yang patut barulah balik ke rumah.....


f0kus kepada yang berbaju putih...die ar 0wrg yang bertanggungjawab menghantar aku ke bukit jalil...hehe


bukti tiket yang aku miliki...yang atas tue tiket amir ar...x gn pn..haha
TAMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: