CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 26, 2010

lunch sampai ke petang

semalam punye cite iaitu hari ahad....
bangun pagi g tandas, g0s0k gigi, mandi n sebagainye...
setle masuk bilik pakai baju...
kemas bilik yang dh x bape nak rupa bilik...
dah siap sume ase b0wink plak c0z r0mate aku xde time nie....
mesej zuha tanye dah bangun lum....
tunggu punya tunggu dia x reply2 gak...
0wkey biakan maybe lum bangun tid0 g...
s0 melepak lam bilik je ar...ngadap latop, g0lek2 atas katil n macam2 gaya lagi yang aku wat...

dalam kul 1.00 petang aku dapat mesej...
teng0k2 aida rupanya yang mesej...
die kate zam ajak g lunch kat puri daalam kul 1.30...
0wkey c0z aku pun lum makan g n sempat ar z0h0r dulu....
tengah siap2 zuha plak mesej g tau yang die tengah kursus...
0whh baru aku ingat yang zuha j0in kursus kawen...
amb0iiii...dah leh kawen ar lepas nie kan zuha...

siap aku turun g bilik aida n gerak ke destinasi yang dituju...
b4 tue g ambik zam kat k0lej die dulu....
sampai kat puri sekali tutup g ar....*hampa je kan*
zam g ajak satu kedai nie plak...*pe ntah name id0k ler aku ingat*
sampai kedai tue pun tutup....
suggest g satu kedai....pun tutup gak....
hailaaaa...pe ar naseb sume kedai yang d cadangkan tutup plak....
x nak bagi kit0wrg makan pe????...
had0iii...perut dah pedih2 je time tue...
tetibe zaam cakap nak try teng0k satu kedai yang kawan die penah cite...
sampai kedai tue...cam tutup je weh!!zam g teng0k..fuh!!!!!naseb bek buka...
then kit0wrg lunch kat citue.....yang penting zam belanje..hahahaha...

siap makan b0rak2 sekali zam kate nak try makan icecream kat ice r0om plak...
kit0wrg 0wkey je c0z si zam nie yang kluar duit...muahaha...
bahagia kan bile 0wrg blanje...
aku dah cam katne plak tue????aku nie name je d0k bangi dah masuk tahun ketiga tapi x tau pun tempat sekitar cinie...c0z aku jarang nak kluar....*i kan gadis melayu terakhir..auuuuu..mau kene hentak ngan abang aku kalau die bace*
s0 pusing2 cari ice r0om & jumpe........

masuk ice r0om*cantik gak dec0r die n tema adalah wane hijau putih* n belek2 menu s0 masing2 dah wat pilihan icecream yang ingin dilantak....
palihan kami ialah tadaaaaaaaaaa


hak milik zam: black & white sesame sn0w ice...x bape nak sedap..bese2 je...1stly ingat yang kat atas wane hitam tue c0klat rupenye cam ase bijan je....naseb k0 ar zam...



hak milik aida: tr0pical mixed friut sn0w ice...sedap n siap ade buah2 bagai....



hak milik aku: blueberry sn0w ice...naseb bek sedap...hehehe....


sudu yang super duper panjang..bagi senang nak ced0k icecream kawan2..huhuhu


manusia yang belanje kami....thankz zam...len kali jangan segan silu belanje kami lagi erkk...kit0wrg suke...(^_^)...



muke kami yang bahagia d belanje...tapi sayang zuha x j0in...len kali erkk yunk..s0h zam belanje g..hehehe

siap makan aida lak kate nak g wat facial s0 pusing2 jumpe seri aida....name dah same ngan aida...s0 tanye2 n aida setuju nak wat facial kat citue...aku ngan zam melepak kt luar layan tv je ar...aku lum terbuka ati g nak wat bende2 macam nie sume....hehehe...lama gak ar aida wat facial..de dalam sejam...naseb bek de tv s0 x ar b0wink sangat....aida siap dah bayar sume kit0wrg kluar g pusing2 kedai baju, beg sume...then aida cite sakit time kene facial c0z 0wrg tue picit nak kluarkan white & black head kat muke die....0l0l0l0 ciannye die....kate nak cantik..sakit sket ar...hehehe

singgah bintang jap c0z zam nak beli sabun mandi....then kit0wrg balik..sampai k0lej dah nak dekat maghrib...x sedar yang jam dah dekat kul 7 petang....kelam kabut masuk bilik n s0lat...hampir terlepas asar seh!!!!naseb bek sempat...fuh!!!!!!lega................

P/s: kalau kluar selalu2 ar teng0k jam....jangan sampai terlepas waktu..muahahaha...

0 comments: