CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 27, 2010

cayunk lecture aku

nie adalah kisah hari nie.....
m0od time menaip: tensi sket tapi stil leh kawal g....*kate dalam hati de taman..haruslah c0ver tensi yang x seberapa nie kan,..*
0wkey aku cite dari awal erkkk.....

arinie aku adalah berp0se...dan jadual kuliah aku pada hari ini adalah kul 2-4 (hidr0l0gi lembangan, 4-6 (ge0grafi pengankutan) & 8-10 (claz ganti hidr0l0gi lembangan)....see jadual aku ntah cam pe je kan...petang sampai ke malam...dah ar aku p0se nie, time kat dalam claz aku agak x bape nak benyawa ar kan...

claz yang 1st aku leh c0ver g...bila claz yang ke 2 aku dah start nguap2 je...mate aku memang dah ase cam de hipp0 tumpang duduk je time nie...dalam hati dah merapu2 bile ar lect nak stopkn claz nie...bile dah sangap sangat aku kluar dari claz k0n0n nak g ti0let tapi aku d0k lepak kat luar...slumber kan aku..fehdulik hape aku..asal aku leh hilangkan ngantuk aku nie...bila dah 0wkey sket baru aku masuk claz balik....*memang xleh jadi pelajar c0nt0h ar k0 nie zah*..de aku kesah????id0knyeeeeee....

kul 5.40 lecture st0pkan claz...ase nak menjerit kegembiraan je time tue tapi naseb bek sempat c0ver...s0 juz say alhamdulillah secara s0pan...s0 kemas2 barang n gerak balik jalan kaki ngan ila....p0se+balik k0lej jalan kaki+daki gunung c0z k0lej atas gunung=fehnat nak mamf0s!!!!...ase sesak nafas den bila sampai atas...terus g cafe c0z nak beli makanan tuk buke.....

0rder makanan....makanan siap....bayar n terus nek bilik....sampai bilik dalam kul 6.30 terus g mandi...siap mandi n pakai sume yang patut terus s0lat...*pe s0lat lewat2 nie weh!!!*...lepas s0lat x tanggal telekung c0z nak tunggu maghrib terus...sambil tunggu maghrib ngadap let0p..*bukan nak bace quran k0 nie..kan lagi bagus*....0wkey2 len kali insyalh aku wat cmtue erkk...

bila dengar azan terus bace d0a n minum air tuk batalkan p0se...then sembahyang dulu c0z dah pakai telekung kan...siap s0lat baru ar aku d0k bersila ngadap nasi g0reng kampung ngan lauk isi ikan...eta pun j0in skali time nie...makan laju2 c0z kul 8 malam de claz...*x feel aku nak makan tau..masuk mulut, kunyah 2,3 kali then telan sampai ar habis*

siap makan ready nak g claz...tengah siap2 skali hujan lebat ar plak...s0 ready payung n plan g claz jalan kaki...kalau nek m0t0 k0mpem lenjun...skali terpikir nak mintak aida t0l0ng hantar...tanye die sekali die yang bek hati pun hantar kit0wrg..masuk dalam kete hujan st0p ar plak...ingat nak cancel s0h aida hantar c0z cam cian plak susahkan die kan...tapi die nak hantar gak...s0 kit0wrg pun 0wkey je...

sampai depan claz dah ramai dak yang datang tapi claz gelap g n still kunci....lect lum sampai ar tue...s0 lepak luar n sembang2....tengah sembang2 sekali kawan aku cakap claz batal...haaaaaaaaa pe???? claz batal...rupenye dah de n0tis kat pintu pasal claz batal tapi x perasan c0z gelap n pintu tue de grill s0 terlindung sket ar n0tis tue...siap g tau claz ganti adalah s0k malam....malam gak?????????????

s0 bila dah tau ase cam....haiiilaaaaaaa dr. pesal x g tau tengah malam terus..nie awal sangat dr. g tau...xleh ke mesej s0wrg dak claz s0h g tau yang len...dengar ar s0re dak2 yang merungut termasuk ar aku...ye ar dah ar aku x dapat feeling time makan tadi then siap s0h aida hantar g....s0 bila dh masing2 puas merungut kit0wrg balik ar pe g....balik nek bus...x k0se nak jalan....pe guna bayar yuran tuk bas kalau x nek bas kan.....huh!!!!!!!!

sayang ar sama lecture saya!!!!!!!!!

0 comments: