CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 25, 2010

magika d hari khamis

hari khamis ritue aku p0se....*perlu ke g tau???*....petang tue plak sepatutnye aku de claz ge0g pengangkutan kul 4-6 petang...xcited aku g claz siap g awal g c0z de keje sket nak kene setle kat fak....then lepas setle sume dah dekat kul 4 s0 aku pun terus ar g claz...tunggu punye tunggu lecture sekali taufiq*clazmate aku* dapat mesej..rupenye pr0f rahim yang bagi tuk inf0rm yang claz die petang tue adalah batal....had0oiiiiiilaaaaa pr0f cayunk...pesal g tau kit0wrg awal sangaaattttt yang claz batal...kalau x kan senang...x yah ar kit0wrg berjalan dengan penuh azam ke claz..dah ar hari khamis juz satu claz je n kul 4-6 petang...sangat hazab 0wkey nak g claz time2 cm2 apetah lagi tuk hanya satu claz..aku nie dah ar p0se....dugaan betullll ar kan....*lek za kate p0se s0 kene sab0 lebih ar...*

s0 balik dari claz tue aku menyinggah bilik zuha & aida jap...*di0wrg adalah r0mate*...sembang2 sume then aku pun terkeluar idea nak g makan kat D`muar c0z time p0se2 nie ase ngidam lak nak makan kt citue..makanan kat citue n0t bad ar..setakat nie aku sukeeee..*bab2 makan nie memang aku suke sangat ar*...aku juz saje2 je mula2 tue...skali di0wrg setuju nak g makan kt D`muar...0whhh sangat gembira....then ajak zam skali...s0 aku balik bilik tuk mandi segarkan diri, s0lat n siap2 tuk pergi....

gerak dah dekat kul 7 petang...terus g D`muar...dalam perjalanan dah azan s0 berbuka d dalam kereta dulu..juz minum air je..skali bila sampai D`muar hampaaaaaaaaa c0z masih tutup cuti raye k0wt...juz kedai sate kat depan je yang buka...s0 bincang2 then decide makan kat KFC...bantai ar labu asal perut aku terisi....naseb bek ar kedai uncle nie alwayz buka....

habis makan terus g alamanda laju2 c0z di0wrg nak teng0k m0vie...sampai2 aku ngan zam g s0lat dulu..aida ngan zuha plak g beli tiket c0z di0wrg tengah cuti2 raye...*de ke istilah tue??*
siap s0lat jumpe ngan di0wrg balik...tiket dah di beli dan m0vie yang akan d t0nt0n adalah MAGIKA....1st tue igt nak teng0k 4 madu tapi dengar2 cite cam x bez s0 tukar....m0vie strt kul 10.45 malam n hbis lam kul 12 lebih camtue ar....cite die bleh laaa tapi agak b0wink bile banyak sangat part nyanyi2....jalan cite lebih kurang cam alice in w0nderland tapi nie versi muzikal....kalau setakat nak teng0k2 bleh ar layan....

kuar dari wayang di0wrg cakap balik nak singgah kat r0ti puri...sedaaaappp sangat katenye r0ti tue...aku x tau c0z aku x penah rase...tue di0wrg nak bagi aku rase sangat....0wkey fine ikut je c0z aku kan tumpang je...hehehe....tapi dalam perjalanan tue aku ngan zuha yang kat belakang dah tertid0 c0z ngantuk sangat...*sedangkan perjalanan x ar jauh sangat pun..hehe*...aku tersedar bila sampai kt r0ti puri tue tapi kedai dh tutup ar...ye ar kit0wrg sampai pun dah dekat kul satu kan....awal sangat...haruslah kedai tue dah tutup....s0 terus balik k0lej....sampai k0lej singgah bilik di0wrg jap then terus mintak izin balik bilik....

sampai bilik bersih2 kan diri then g0dek latop jap...x lame lepas tue aku melelapkan mateku....
s0 zZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz.....

P/s: en3 kali nie xde gamb0 c0z gambo kt kamera kawan aku ..x sempat nak c0py g.....s0 bace je ar erkkk.....

0 comments: