CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 10, 2010

0tr0men kat umah aku

assalamualaikum.....

t0ra datang lagiiiiiiiiiiiii..n0 n0 n0..ini bukan cite pasal t0ra erkkk..tapi pasal otr0men datang lagi..

masa aku balik kampung ritue..aku telah dikejutkan n terkejut bila nampak de 0tr0men kat umah aku..k0wrg tau kan sape 0tr0men...jangan nak pura2 suci x kenal sape 0tr0men erkk..memang nak kene tangan ar bagi ingat balik sape 0tr0men kan..

aku???k0mpem2 ar sangat kenal ngan 0tr0men tue..her0 pujaan hati time zaman kanak2 riang k0t.. maunye x kenal..kalau dulu..dulu ar kan..tiap2 petang akan tec0ng0k kat depan tv tue layan cite 0tr0men...tapi sekarang id0k le gamaknye..

s0 bila aku nampak 0tr0men kat umah aku..hati aku dah berdegup kencang macam aku lari 1500meter plak..auta sangat..teruja nampak bekas her0 pujaan..lihatlah her0 pujaan aku masa zaman muda mudi dahulu..eh!!!sekarang pun masih muda g erkk....


k0 teng0k betapa gagahnye 0tr0men kat atas nie..bersinar2 seh dek terkena flash f0n aku...hakhak..ekceli 0tr0men yang de kat umah aku adalah kepunyaan anak sedara aku..ntah mane die cekau pun aku x sure..0tr0men nie bukanlah 0tr0men yang leh fire2 resakse tue..x pandai nak flaying kick 0r bagi penerajang kt resakse pn apatah lagi kenyit2 mate kat aweks...

tapiiiiiiiiiiiiii 0tr0men nie leh kluar kan buih2...haaaaaa hebat kan..hakhak..sebenarnye nie bende yang kite leh tiup2 then die kluar buih tue...jus bekas die je 0tr0men..besh w0o0o0 aku men mende alah nie..teruja punye pasal aku men tiup2 bende nie c0z besh bila de buih2 kan sampai anak sedare aku s0und..*makcik ku t0mei lagi ayu dan bergaya d tambah mutu keunggulan dah ar..tue alip punyeeeeeeeee...nanti habis ar...bleh???kuajaq punye anak sedare..huh!!!

n0ta siku aku: rindu keriuhan suara keluarga ketika berkumpul....

0 comments: