CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 28, 2010

ke penjara kajang

assalamulaikum.....

baru balik dari penjara kajang...bukan aku kene tangkap 0wkey....muka suci murni n baik hati x kan kene tangkap plak kan....minta di jauhkan ar....bukan melawat sesiapa di sana tetapi juz teman kawan aku nie haaa nak g hantar m0t0 kat umah akak die...zila namanye n akak die nie keje warden penjara s0 umah die pun upenye kat dalam penjara tue gak...

memula g tue aku terkejut gak bila zila masuk pagar penjara...nak g mana lak ar si zila nie nak bawak aku..*dalam ati aku ar*..sebabnya aku x ar terpikir yang akak die nie d0k kat dalam tue gak..ingat kat luar je ar....dah ar masa masuk n lalu kat pintu utama tue de p0lis2 yang menjaga...

masuk dalam kawasan penjara tue de ar aku nampak beberapa 0wrg banduan tengah wat keje bersihkan kawasan k0t..sambil diperhati n dijeling2 0leh pak p0lisi...zila cakap kat aku kalau cam2 mybe banduan tue akan kluar dalam masa terdekat..nak bagi di0wrg kenal dunia luar b4 dibebaskan..mybe dah lama sangat k0t d0k dalam penjara tue..takut terkejut teng0k bila dah kluar nanti...

bes0 gak k0wt kawasan penjara kajang tue..sebab tue ibu pejabat die..zila ar g tau..aku mane tau pape kalau x d bagi tau..memula de gak ar terniat kat hati aku nak snap2 beberapa pic kawasan kat penjara tue..tapi bile pikir2 balik bek x payah ar..takut aku sat g pak p0lisi nampak die ingat aku tengah usha kawasan tuk bawak lari banduan dari penjara tue..pe jadahnye..x pasal2 aku lak d0k dalam tue...nehi nehi..x rela aku..

s0 kalau k0wrg nak tau camne rupanya penjara kajang tue rajin2 ar wat jenayah...eh silap2..de plak galakkan k0wrg wat jenayah..x bagus punye 0wrg..k0wrg try ar wat lawatan sambil belajar ke sana...wat muhasabah sket n bagi kesedaran sivik kat diri memasing....masuk x dikenakan pape charge juz free 0f charge...x kan kene tahan punye kat pintu nak masuk tue..melainkan kalau muka k0wrg cam penjenayah paling dikehendaiki..kebarangkaian akan di tahan adalah tinggi erkk...

n0ta siku aku: aku men masak2 kat umah akak zila..nanti kalau rajin aku cite erkk...

0 comments: