CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 2, 2010

Pindah k0lej?????

Assalamualaikum.......

rinie aku nak st0ry moly pasal aku dah pindah k0lej.....
x d0k kat KIY g dah......
rite n0w aku menetap di KTH0 plak......

kenapa aku pindah k0lej????
adakah kerana x bez d0k kat KIY????
adakah aku penat n serik dah nak mendaki bukit tuk sampai ke KIY setiap hari????
adakah aku dibuang k0lej????
adakah ini terpaksa atau dipaksa??????
wae???wae???wae???

haaaaaa.....
nak tau x sebab pe????
nam0????
nak la, nak la, nak laaaaaaaaaa......

aku d0k KTH0 nie juz wat sementara je.....
time cuti sem nie je....
nie pun atas bantuan kawan aku si cha.....
die ar tolong daftarkan nama aku dok k0lej nie.....
aku d0k cinie sebab k0n0n2 nye nak wat tesis aku.....
xde ar aku berulang alik dari umah abang aku ke cinie selalu kan.....
lagipun k0lej nie dekat ngan fak aku...
s0 senang ar cket aku nak menapak ke sane kalau de pape.....

pasal KIY plak......
0wh ia tetap d hati sanubariku......
walaupun aku kene mendaki setiap hari.....*rahsia kekal kurus..hakhakhak*
walaupun de yang cakap KIY x bez.....
tapi aku stil nak d0k KIY sem depan.....
ye ar....
k0lej tue dah sebati ngan jiwa aku c0z memang dari 1st sem g aku d0k citue....
s0 bila buka sem nanti aku akan kembali kepada KIY.......

dah lame kan aku x tepek pape pic kat entry aku......
xde m0od nak d0nl0t pic g....
nanti2 ar erk aku tepek.....


n0ta siku aku: harap2 aku leh serasi d0k k0lej nie.....d0akan keselamatan dan juga perjuangan aku.....

0 comments: