CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 4, 2010

perlu ke aku layan?????

assalamualaikum........

cite aku rinie ialah bertapa di dalam bilik sahaja..keluar hanya bila perlu...time bila aku perlu keluar???aig0o0o....nak kene aku g tau gak ke????lu pikirlah sendiri....s0 pe yang aku lakukan ketika bertapa di dalam bilik....membaca bukukah???menaip tesis??*de ar sket2...sket2 lama2 siap ar kan kan kan.....*

tapi yang sure aku bace bl0g2 0wrg, on YM*tapi x b`YM pn*... 0n FB n yang paling menarik layan cite k0rea...SECRET GARDEN....besh w0oo...sebab pe besh???sebabnye adalah her0 cite tue ialah hyun bin 0ppa....aku sangat minat sama ini 0ppa seh!!!!aku start saranghe ngan die sejak aku memandangnya untuk kali pertama dalam cite My L0vely Sams0on......suke k0wt teng0k die belak0n....mata die...0wh mak suke sangat n0kss.....nak teng0k ke camne paras kehens0man 0ppa ini????meh aku tepek sket pic2 die.....


sebagai permulaan: pelak0n2 utama cite secret garden....beliau adalah paling depan sebelah kanan...k0mpem ar kan...x kan kiri plak k0wt...


acara makan xde beradab


bersama baju liplap liplap kesayangan....*dalam secret garden*


aig0o0o0o0o0o


acara tenung, merenung dan ditenung dan yang penting bukan tenuk ye puan2....

cite penuh pasal drama nie mybe nanti aku buat entry lain...teng0k pada kerajinan aku...

tengah besh2 aku d0k layan cite nie tetibe de ar s0wrg nie mamat ke minah ntah c0z die x letak pic die kat pr0file buzz aku.....aku buat derk je ar c0z tengah f0kus kan time tue menatap wajahmu si hyun bin nie....sekali die buzz g n say hai....bese ar kan memula....*pelik camne die leh de dalam list ym aku*....then terpaksa ar aku pause jap cite tue....kacau bet0l ar die nie kan...then aku reply ar hai balik...tetibe die cal guna ym...aku decline je ar...pe kes aku nak angkat plak kan...then die sent kt ym tanye aku de cam ke x???aku cakap ar de tapi x 0n...aku memang jenis malas nak 0n2 cam segala....kecuali dengan 0wrg2 di sawah padi...0wh tidak..insan2 terpilih....hakhak....then die tanye g nak view cam leh????malas ar.....then aku memang malas ar nak layan die dah....better aku sambung layan cite aku kan....then tengah aku sy0k layan cite tue aku cam perasan mamat nie tukar status ym die....*berlagak giler ar...blablabla....*aku juz ingat ayat depan je...tetiba aku ingat yang rinie jumaat s0 aku saje ar letak status aku slamat jumaat sume....then aku perasan mamat nie tukar g status die....*ye memang aku jahat*...aku cam eh pesal ngan mamat nie....tetibe nak em0 d hari jumaat yang mulia lagi barakah nie kan.....mengalahkan 0wrg datang bulan plak...s0 perlu ke aku layan 0wrg camnie????jawaannye adalah TIDAK!!!!!!!!maka aku dengan happy2 day nye meneruskan kef0kusan aku terhadap cite yang sedang di t0nt0n.....tanpa menghiraukan sesiapa lagi...dah aku s0wrg dalam bilik....mamat tue laju2 aku rem0ve dari list aku.....

aku s0mb0ng????n0o0o0o0!!!tapi aku memang jenis malas sket nak layan kecuali kalau perlu n aku tengah rajin....lagilah kalau time tue aku tengah layan cite kan....nak ar plak aku layan....memang harapan tinggal harapan ar.....apatah lagi kalau her0 cite tue adalah mereka2 yang diminati....memang id0k ler......pengajaran tuk cite kali nie ialah jangan ym time aku tengah layan cite.. hakhak...*tau ar plak kan k0wrg time bile aku layan cite...de aku kesh!!!!*

n0ta siku aku: jangan paksa2 aku erkk....x suke 0wkeyh!!!!k0 sape????




0 comments: