CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 27, 2010

majlis berinai 0n de sp0t

assalamualaikum......

ini adalah cite yang dah lapuk berhapuk, berkulapuk dek kerana lame sangat d0k terperuk dalam pale nie...tapi 0leh kerana tuan badan terlebih rajin malas nak menaip maka telah ditunda penulisannya beberapa kali...s0 kalau u0ls ase malas nak baca sila abaikan entry nie..tapi kalau terasa teruja sila teruskan pener0kaan...hakhak...

minggu lepas punye cite...wekend sekali lagi aku b0dek2 manja zuha ngan aida ajak g umah abang aku..lepak sana b4 sem baru buka tuk daftar k0lej..mula2 di0wrg x nak gak..k0n0n malu2 tenuk kucing ar kan..tapi bila aku dah ayat baikkkk punye akhirnye di0wrg setuju...lek ar kan family aku nie jenis sp0rting s0o insyaAllah xde hal ar..setelah inf0rm kat akak ipar aku n kemas barang2 maka kit0wrg memberambuskan diri ke umah abg aku...

time lepak kat umah abang aku nie ar sumenye bermula...tengah sy0k2 kit0wrg layan cite kat tv *lupe pe cite time tue* tetibe akak aku ganggu k0nsentrasi aku yang tengah khusyuk nie..die datang dengan sesuatu di tangan yang agak menarik perhatian aku time tue..ape sesuatu tue????INAI...k0wrg tau x inai...ala yang 0wrg selalu pakai kat jari 0r tangan bile nak kahwin tue..*pastikan anda bernikah dahulu sebelum berkahwin erkk* haa tue ar die inai...

akak ipar aku yang s0wrg nie memang rajin pakai inai..jangan tanye aku kenapa sebab aku lupe nak tanye kat die nape..maybe saje suke2 k0t..s0o bile aku nampak die nak pakai inai tetibe aku pun ase cam nak pakai inai gak ar...lame dah k0t x pakai inai..aku ingat aku s0wrg je teruja..sekali aida, intan n fais sekali nak pakai gak..hahaha..terpengaruh gak mereka...

memula kit0wrg pakai inai yang d imp0rt dari mekah..kak 2t dapat dari 0pismate die yang baru balik dari haji..tapi hampa c0z bila dah pakai memula cam 0wkey je..sekali bila inai tue dah kering die merekah ar plak..s0 jadi x bape nak el0k ar kan..aku 0wrg pertama yang g basuh..

rekahan berlaku apabila inai kering

 hasil pertama..hampa sungguh..kaler tue cam nak x nak je melekat kat jari aku..tue yang kat kulit..kalau yang kuku lagi x nampak..

ase klaka lak pakai inai tapi cam x pakai je..tapiii kak 2t telah slamat kan keadaan dengan inai tiub plak..alaa bekas die cam ubat gigi tue juz kecik sket n de muncung kat depan..pic inai tiub lupe aku nak snap...memula aku gak yang pakai inai tiub nie c0z yang len still setia ngan inai mekah masing2...kali nie aku pakai kat jari je...alih2 basuh tangan gak n tunggu giliran g skali tuk pakai inai tiub..naseb bek kak 2t nie jenis layan..die ar yang pakai kan inai kat kit0wrg...

kali nie aku juz pakai kat kuku je..malas nak pakai penuh..n aku pakai jari belah kiri je..kang aku pakai 10 jari cam 0wrg nak bersanding plak...

dua2 gamb0 nie milik 0wrg yang sama..haaa die nie pakai dua2 belah skali...tapi 2nd gamb0 aku snap sebelah je..

hasilnya..lihatlah jari2 kami ini...menawan kan..hakhak..yang jari terlebih panjang t0mei tue aku ar..yang 10 jari intan.*imbas kenangan masa bersanding ar tue*..yang 3 jari je fais..time nie jari aida xde sebab die x basuh g...

kalau pakai yang jenis tiub nie senang sket c0z x yah  nak tunggu pagi baru leh basuh..malam tue gak aku basuh...sebab pakai sekejap je dah merah..ke 0ren erkk..bantai ar asal kaler..kalau pakai inai mekah 0r daun kan kene tunggu pagi baru leh basuh c0z kalau basuh malam memang bek x yah pakai ar...x pekat langsung kaler inai kat jari...

pendek cite majulah sukan tuk negara..eh!!!xde kaitan langsung.....

n0ta siku aku: bile ar nak pakai inai tuk bersanding lak kan..hakhak..gataiiiiiiiii

0 comments: