CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 8, 2010

k0lek$i baruuuu

assalamualaikum.....

semalam kan aku kluar g alamanda....
sampai2 sane dah dekat kul 10 maka banyak ar kedai yang mula kemas2 nak tutup....
alaaa g sane pun bukan nak cari barang kan..
tapi nak n0nt0n wayang.....
tapiiii kan de gak niat d hati nak g MPH jap kalau sempat...
tapi teng0k pintu MPH dah tutup separuh pun.....
*banyak n0 tapi eh!!!!*
maka niat nak masuk MPH adalah d batalkan secara rasmi....

0tw nak g beli tiket wayang lalu kat kawasn tengah alamanda tue....
sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......MPH de wat sale kat luar gak....
n tame aku lalu tue tak tutup g...
maka aku laju2 jalan ke situ....
belek punye belek maka terkenan ar satu buku d hati.....
maka ambik n bayar laju2....
maka laju2 gak ar wet aku melayang......

nak tau ke buku pe yang aku beli????
cube teka buku pe.....
buku rujukan.......memang jauh dari fikiran ar...
buku mewarna....id0k lerrrr....
buku memasak....x tersenarai kat pale h0tak g....
s0 buku pe?????
meh aku tunjuk....


0wkey pic nie adalah ketika sesi pemilihan dilakukan...
dan yang bertuah dipilih adalah......
*bunyi dram sket*


tadaaaaaaa....ekceli bukan ar buku tapi n0vel..eh n0vel pun kateg0ri buku gak kan kan kan....s0 betul ar aku beli buku....


n0ta siku aku: menambah lagi k0leksi n0vel yang dimiliki....

2 comments:

cik loliy said...

blh la mau d pinjm..huhuhu

la d0n$eja n0reul said...

b0leh saje...
kwn2 kira sehengget semenet...
bleh??
hehe