CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 7, 2010

D teluk batik.....

assalamualaikum akak2, abang2, adik2, makcik, pakcik, t0k, nenek sume........

cerita yang akan aku paparkan jap g adalah mengenai lamaran hyun bin 0ppa kepadaku ketika d teluk batik....0wkey tipu....umpama mimpi dalam mimpi ar kalau betul die lamar aku..kenal pun tidak berangan nak kene lamar....memang tak ar kan...sebenarnye nak cite pasal family aku g bermandi manda kat teluk batik ritue....

perancangan awal adalah nak mandi d air terjun..tetapi memandangkan sekarang tengah musim hujan maka adalah tidak digalakkan..abang aku cakap ar..namun tujuan tidak terus d batalkan..atas semangat n keazaman yang tinggi maka pilihan kedua telah diambil iaitu ke pantai lah kami semua...

s0 pagi2 lagi mak n akak2 aku dah berperang kat dapur nak siapkan juadah tuk kit0wrg lantak time kat teluk batik nanti...plus ngan wat sarapan g...sebagai se0rang anak yang rajin n sedia men0l0ng maka aku t0l0ng teng0k je ar...hakhak..tidak2...aku t0l0ng ar pape yang patut kan..yang paling penting t0l0ng kejutkan anak2 aku bangun..silap anak2 sedara aku bangun...haaaa aku suke time nie....dengan suara yang merdu bak buluh perindu maka aku memekik n menjerit s0h di0wrg nie bangun...salah satu latihan v0kal yang sangat jimat n mesra alam even s0re ntah pape kan...

siap sarapan maka bermulalah edisi kami....malas nak cite panjang s0 layan gambar je ar erkk...


sempat g di0wrg nie nak berp0sing depan umah b4 bert0lak..kat dalam pic nie de akak ipar aku, adik n anak sedra aku..saiz dah lebih kurang je kan..time nie di0wrg s0pan santun n menjaga tatsusila lagi...


nie adalah p0rt kit0wrg time kat teluk batik..abang aku g bawak ke tepi pantai..kawasan nie x ramai 0wrg sangat berbanding kalau k0 d0k kat tengah...memang full h0use ar lagi2 hari minggu kan...k0 teng0k akak, adik n anak sedara aku yang dah melayang tudung..haha


salah sek0r anak dug0ng yang aku jumpa...tak tak tak..nie salah s0wrg anak sedara aku...alif namenye..bila 0wrg nak tarik ke tengah sibuk terjerit2 x nak..tapi belagak berani..


haaa...yang nie memang dah x sedar diri ar di0wrg...kalu k0wrg teng0k yang baju belang ngan putih tue adik n akak ipar aku...kalau nak tau tue bukanlah baju asal di0wrg..pandai sangat kan dah tau nak mandi pakai baju yang x bape nak tebal..kaler plak x bape nak gelap..memang saje ar kan nak cari pasal..alih2 tarik baju abang2 tuk c0ver line...abang2 aku lak wat acara tayang badan kat pantai tue...naseb bek de abang kalau x memang dah kene kluar dari pantai awal2 ar..


antara anak2 sedare aku...sibuk ngan anak2 ikan yang di0wrg jumpe..
dah nampak anak sedara, adik, akak, abang aku kan...s0 mane aku..adakah telah ditinggalkan untuk menjaga rumah????tidakkkkkkk....aku disini...di mana???
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


aku sy0k melantak eskrem..hakhak..ye aku x mandi..malas ar..ramai2 cm2..time mandi kat pantai bez ar..cer time nak tukar baju nanti..pergh memang sesak napas ar di buatnye...s0 setelah ditimbang n di fikirkan semasak2nye maka bek aku d0k lepak kat atas je...melantak pe yang de..lagi bez...hakhak


mereka2 yang same2 melepak ngan aku..abah, kak ani, aku n mak...bahagia je d0k atas smbil melahap...yang melahap tue aku ngan akak aku je..mak ngan abah kurang..s0wrg memang tukang lantak yang s0wrg g mak buyung..memang geng ar...


ingatan yang terlalu kuat terhadap cite $ecret Garden terbawa2 sampai kat pantai nie..mula2 aku nampak adik aku sibuk d0k ukir2 ntah pape..then die tulis perkataan mem0ry tue..bila aku nampak lelaju aku s0h die tulis secret garden lak...tue jadi mem0ry secret garden lak..ntah pape kan..nampak cam kebudak-budakan sangat..eh!!memang budak2 g kan..*still x nak ngaku usia dh dewasa..bukan tua erkk*


faiz yangmenjadi mangsa abang aku...naseb bek x d tanam terus budak nie...kalau teng0k real k0wrg leh nampak anak sedara aku nie de buah dada..kene naye ngan p0kcik2 sedare eh!!!m0kcik sedare eh teng0k je...kan ais kan..(^_^)...


muka gembira ke pe nie...x puas mandi g erkk..haha...muke penat erkk...de aku kesah..aku 0wkey je pn..hahaha..anak sedara aku nie dh macam mak datin lak gaya pegang beg kertas tue...impian nak jadi mak datin ye ngah...

dah siap tukar baju sume maka acara perabih duit plak...abang n akak2 aku g beli 0le2 tuk d bawak balik...aku, mak n abah d0k lepak kat parking kete...anak mithali ar katakan...haruslah setia d sisi ibu bapa..kan abah kan...*mampuih la aku cakap camnie...dah ar sekarang de abang aku yang baca bl0g nie..tapiiiiii fehdulik hape aku..*


d akhiri dengan wajah kami b`3 yang ceria melantak gula2 kapas...ntah mane anak sedara aku cekau..aku men ngap je...sedap..dah lame aku x makan bende nie...

acara mandi manda d teluk batik adalah sukses ngan jayanya....len kali kite g tempat len plak erkk..n make sure sume j0in c0z kali nie kak l0ng, kak ngah n abng adan aku x j0in..juz anak2 di0wrg je wakil...bleh plak kan..hehehe

n0ta siku aku: bahagia n gembira di kelilingi insan2 yang disayangi n menyanyangi....

0 comments: