CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 13, 2010

muke penat ketawa

assalamualaikum........

aku baru je balik dari alamanda ngan si zuha n aida..kit0wrg buat lawatan sambil belajar ke alamanda rinie..temp0h lawatan adalah dari petang hingga ke malam hari..haha...xtualy tujuan utama kit0wrg adalah nak perabih duit teng0k wayang...dannnnnnnnnn wayang yang menarik perhatian adalah "HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH".....

banner tuk cite nie...

jalan cite adalah sangat kelakar giler vavi babeng...dari mula sampai ar habis memang gelak je ar..bukan kit0wrg je yang gelak tapi satu panggung bantai gelak..s0 b0leh ar c0ver kalau aku gelak terlebih s0pan kan.. memang puas hati ar wa cakap sama lu..penat k0t muka aku nie asyik gelak je..baru je st0p x lame lepas tue bantai gelak g..x rugi wet aku beli tiket..

0wh de gak part yang aku seram2 tenuk dalam cite nie...bile kak limah tue nyanyi lagu "enjet-enjet semut sape sakit naik atas"....haaaaaa gaya nyanyi cam peeee jeee..wat aku saspen bila dengar...

s0 sesape yang x teng0k g cepat2 ar teng0k...dijamin akan ketawa sepuasnya...
n0w aku nak rehatkan muka n badan aku nie....penat seh!!!!


n0ta siku aku: adik aku sedang gembira setelah habis exam...bila mau datang cinie haaaaaaa
0wh lupe nak g tau..mase kit0wrg d0k lepak2 kt alamanda b4 start cite tetibe artis lalu depan mata..si Aqasha ngan bini die k0t..aku x sure...sed0nd0n kau berbaju putih....

0 comments: