CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 15, 2010

bertemu SHINEE akhirnya

assalamualaikum.....

hye u0lssss....
hari nie i nak cite ngan u0ls sume macam ar ramai sangat bace bl0g k0 nie pasal tajuk entry kat atas tue...0wh teruja sangat tau nak cite nie..giler x teruja kalau jumpe ngan SHINEE...eh jap jap..b4 nak cite nie nak tanye gak ar u0ls nie kenal SHINEE ke x???pe??de yang kenal de yang x kenal...tapi i sure s0wrg hamba ALLAH nie k0mpem kenal ngan SHINEE nie kan ZUHA kan...xpe xpe..meh i cite sket sape di0wrg nie erkk..SHINEE nie gr0up penyanyi lelaki dari negara K0rea n terdiri dari 5 0wrg jejaka...meh nak tunjuk gamb0 di0wrg sket....
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaaaaaaa...
nie ar gr0up SHINEE tue...







































































































 
meh i kenal kan sape name di0wrg nie..mane tau lepas nie terserempak kat tengah jalan leh tegur2 mintak aut0graf..mula dari kiri skali Onew, J0nghyun, Minh0, Taemin n laz skali Key..i jumpe ngan di0wrg malam minggu lepas tau untuk pertama kalinye...wahhhhh bahagia sangat rasa..percaya x??percaya x??percaya ar percaya ar...

***0wkey tue sume TIPU..ditegaskan lagi sekali TIPU erk..nak jumpe penye kalau SHINEE nie jejak kaki kat Malaysia pun x pernah kan..nak jumpe kat negara di0wrg lagi ar umpama mimpi dalam mimpi...x mampu g ar nak terbang ke sana...

cite yang sebenar adalah malam minggu ritue aku untuk pertama kalinya g ke ICT yang kat shah alam tue..haaaa ICT tue ar..gile ketinggalan kan aku nie..even si Hatim yang blaja kat 0bersea pun dah penah pegi.. aku yang d0k kat sinie baru pegi..nak wat camne dah masa n keadaan x mengizinkan b4 nie..ayat nak kasi c0ver jangan nampak ketinggalan sangat.....malas nak taip bebanyak kat mukadimah nie s0 layan gamb0 la plak erkk....

muka budak yang terlebih teruja 1st time datang ICT..

abaikan v0nt0t aku yang sedikit tert0nggek ter0ver tue..





mereka2 yang mengikuti r0mb0ngan cik Izah ke ICT



deretan p0k0k2 Pain d ICT..kaleful sangat..

eh!!de munge api gak ar...

p0k0k krismes k0t nie..bantai ar labu...



v0nt0t merak je dapat snap..pale die ntah mane...

siap imp0rt zirafah dari z0o negara g nak letak kat ICT nie..giler gempak..

gl0be yang x sempat siap mungkin..

cubaan untuk menilik j0d0h nasib yang gagal..

pergh memang shinee, shining, liplap bling2 ar tempat nie..penuh ngan cahaya2 keimanan lampu2 nie..tapi panas sket ar kan..hurm bleh menyebabkan fen0mena pulau haba nie...tetibe lak nak akademi aku nie kan.. bagus plastik sangat kan..

banyak g gamb0 sebenarnye tapi malas aku nak upl0ad..alaaa k0wrg pun k0mpen dah penah g ICT nie kal..awal2 g dah pegi kan..s0 mesti tau pe yang de kat sane...dah lepas r0nda2 k0taraya kat ICT tue, tangkap2 gamb0 sebagai bukti penah g ICT kit0wrg bert0lak balik..bukan balik k0lej tapi balik umah akak aku kat Meru..dah alang2 dekat s0o lebih afdal singgah tid0 umah die skali. kan.hehe..aku angkut skali si zuha ngan aida..semp0i ar k0wrg..

n0ta siku aku: jangan serik jumpe ngan kaum kerabat aku erk zuha n aida..len kali kite wat lawatan g....

0 comments: