CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 2, 2011

cite malam tahun baru aku

assalamualaikum pembuka bicara...*agak skema d situ ye*
pe cite malam tahun baru k0wrg?????
malam tahun baru aku meh aku cite sket....
sket je pun c0z memang x banyak cite....
sebelum aku cite aku nak wish dulu ar.....

SELAMAT TAHUN BARU SEMUA!!!!!

malam tue memang dah de plan dah...iaitu diner ngan family nurul aka clazmate aku..die nie dak Brunei sana w0o0..nie kan laz sem kit0wrg study same..*insyaAllah amin*..s0 family nurul nie nak jumpe ngan kawan2 claz die katanya..bapa, babu aka mak nurul n adik die telah datang ke Malaysia tuk bertemu kami..wah sanggup gitue..malam tue diner adalah di supp0rt oleh bapa nurul...s0 kit0wrg juz datang bawak perut je ar...n nurul sebenarnye plan ngan kit0wrg nak sambut besdey bapak die skali malam tue...*slamat ulang tahun sayang bapa*..ramai gak ar dak claz aku yang j0in n de gak yang x j0in c0z de hal memasing kan..

s0 malam tue dah pakat2 ngan dak2 claz aku g sesame ke destinasi yang dituju..aku adalah menumpang Qema..kami sume merempit ye malam tue..dah kumpul2 kami pun menuju ke Village View Rek0 d kajang c0z itu lah destinasi kami..naseb bek dah tempah tempat awal2 kau..sebabnya sangat ramai 0wrg malam tue..

 f0kus pada Village View d belakang..*tetibe jadi dayang senandung*

 inilah bapa n babu si nurul...

mereka2 yang turut terlibat melantak...



tetibe lantik diri jadi m0del kek...*secret recipe 0wkey*

K.A.M.I

juz sebahagian je aku de pic di0wrg c0z sebahagian lagi terpisah dari kit0wrg...family nurul d0k kat tengah2 antara kami sume s0 sebahagian kat selatan sebahagian kat utara..makanya nak snap pic di0wrg adalah susah..jauh sangat..dah ar aku juz snap pakai f0n je..f0n plak jenis dah patut masuk muzium..s0 pasrah je ar ngan tahap kejelasan gamb02 yang aku upl0ad erkk....nie pun de pic yang aku ambik dari faceb0ok kengkawan aku...mintak izin ye sumeeeeee.....

s0 dah lepas makan2 sume di0wrg de plan nak g putrajaya plak..k0n0n nak celebrate new year kat sane ar..memula tue aku ingat x nak j0in c0z dah plan nak bersama aida ngan zuha..sekali si 0cha n zue bleh plak bagi ayat2 bunuh diri yang membuatkan aku pikir 18 kali nak j0in di0wrg 0r x..0whmaiiiii...wat aku serba salah betul ar dak dak nie...then aku decide aku j0in ar di0wrg nie g putrajaya tue...b4 that aku inf0rm ar aida yang aku cancel j0in die..xpe ar dis time aku ngan dak dak claz aku c0z lame gak x melepak ngan di0wrg nie...

malam tue aku jadi minah rempit seh!!!g putrajaya nek m0t0 je ngan si Qema..naseb bek ar kit0wrg g nek m0t0..kalau nek kete memang jenuh ar m0nt0t kat dalam kete...jem seh jem..sangat sangat sangat ramai 0wrg..s0 bile nek m0t0 bleh men kasi cil0k cil0k je..masa kat tengah jalan nie laaa tetibe de satu kete wira nie naseb bek aku x catat n0 plat die lalu tepi kit0wrg then dak laki yang d0k kat seat belakang leh g snap2 pic kit0wrg..m0tif??????????????nak jadikan bahan pe....weh even kit0wrg nek m0t0 tapi kit0wrg adalah sangat berhemah erkkk.....x men ar lelaju..sl0w n steady je Qema bawak m0t0 tue..sempat g aku nikmati pemandangan malam tahun baru...

then mase si Qema nak g tempat parking de satu jalan kecik nie de ar yang jaga n kete xleh masuk citue..then Qema tanya ar m0t0 leh masuk 0r x..sekali dak tue jawab *0wkey minah rempit leh masuk*..pergh naseb bek aku x s0h Qema langg0r die..kejam giler kentang...lepas parking kit0wrg r0und2 then nampak cam de persembahan..s0 lepak citue jap teng0k pe yang de then lepas c0untd0wn bagai kit0wrg balik....x lepak lame pun kat citue...
 kumpulan kebudayaan seri pekan kalau x silap aku name gr0up tarian nie

 ezlynn hye hye bye bye tengah perf0me..

de ar beberapa persembahan yang aku teng0k malam tue...agak menarik ar..0wh time balik tue kit0wrg telah di tahan 0leh pihak p0lis..hakhak..klaka plak aku ase..xtualy time tue p0lis tue memang wat sekatan jalan..bese ar malam tahun baru kan..m0t0 memang slalu kene attack...s0 kit0wrg wat slumber je ar..kate muka suci kan..g pun bukan kit0wrg wat slah pape..siap sembang2 lu ngan pak p0lisi tue..dah siap cek sume kit0wrg meneruskan perjalanan balik ke k0lej...

time kat atas m0t0 bleh plak Qema cakap *encem kan p0lis yang tahan kite tadi*..hakhak...sabau je ar aku..then time sampai kat k0lej si Ila plak cakap benda yang sama Qema cakap...had0iiiiii....tapi memang pun abang tetibe abang p0lis yang tahan kit0wrg tue agak encem..tinggi n de rupa..wah wah wah...

minah rempit paling dikehendaki tahun 2010

the end.......................

n0ta siku aku: usia semakin meningkat menyebabkan aku mula terpikir perkara yang sebelum nie aku x ambik kisah...

0 comments: