CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 9, 2011

em0si berubah mengikut tempat

assalamualaikum....

aku baru je sampai ke k0lej...xtualy wekeend aku lepak kat umah abang aku...time aku kt umah abang aku, aku ase cam epy je..xde ar muke aku nie nk ketat2 kan..nak kata aku bergembira sangat kat umah abang aku tue xde ar gak..bese2 je...MySpace

tapiiii tadi time aku kat dalam kete 0tw balik k0lej aku cam dah dapat ase perubahan.MySpace.aku jadi cam tensi, x epy n sesak napas mak nie haaaaa..penat aku d0k pikir sebab musabab em0si aku tetibe x stabil lak...bila time kat k0lej g ar...wae? wae? wae?

sampai tadi time aku g bilik yunk2 yuk aku *aida ngan zuha* pun di0wrg tegur pesal muka aku nampak cam pucat je n nmpak cam x de m0od...nampak sangat ke????i 0wkey je yunk...s0wry erkk x tid0 bilik u0ls malam nie...cian kat bilik i yang dah lama i tinggal especially katil n bantal i...windu sama mereka...mybe next time erkk...

aku nak menaip pun cam hurmmmmmm....0wkey ar nak g muhasabah diri dulu....

n0ta siku aku: em0 x stabil..peri0d aku dah lepas k0t...wae??????

0 comments: