CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 19, 2011

tamat sudah~ $ecret Garden~ akhirnya

assalamualaikum.......

annye0nghasey0!!m0od k0rea lebih sket rinie.....wassup dog u0ls sume??aku 0fk0s sihat sejahtera je...alhamdulillah ar ALLAH still bagi aku kesihatan n bernapas g kat muka bumi nie...

weh!!!xtualy aku dah khatam teng0k drama SECRET GARDEN....ala yang aku cite kat sini dulu tue...yang hyun bin 0ppaku ngan ha ji w0n lead tue...0wh saya sukeeeeeee sangat...tetibe saya bagai...sangat bez w0o ini drama...lagi2 bila hyun bin yang jadi her0..berganda2 bez die..kalau 10 bintang  aku bagi 100 bintang...

 
aku wakilkan bintang nie je ar...bintang2 berkerdipan...hanya satu hyun bin di hati...sewel angau dah aku nie 

meh aku st0ly m0ly sket pasal drama nie...bukan ar st0ly sangat pun c0z aku juz akan letak pic bebanyak je kat dalam entry nie....huhu...nanti kalau aku cite panjang2 tanpa gamb0 bukan k0wrg paham sangat pun..lagi2 ayat aku yang lintang pukang nie...s0 better aku letak je gamb0 bebanyak...baru bez...

amaran awal dari aku...susunan gamb0 adalah sedikit tidak terkawal...aku malas nak susun2 bagi ikut turutan..s0 k0wrg layn je ar erkk...nie mungkin akan jadi entry yang aku upl0ad gamb0 paling banyak dalam sejarah aku menulis bl0g nie...hahaha...


m0h le kite terbang bersama menggunakan payung ajaib kanda ini wahai dinda

0tt0ke???hah!!!wae???

Ah Y0ung kawan kepada Ra Im...shantek die nie...

direct0r yo0n n 0ska...

patung kesukaan Ra Im...sh0mel seh!!!
rainb0w umbrella ela ela..eh!eh!eh! umbrella...

siapa 0ska???apa, ahli musik...pantang keturunan aku punya jiran sebelah...

k0 belum de bini kan???k0 muda n chat..leh ar jadi husben baru m0kcik..hehe

tutup aurat la yunk...nmpak rambut tue...

say CHEESE!!!!!!ciskek betul ar...

meh cinie 0ppa aj0 nak pakai bra ngan bergaya...begini...

kita men lawan mata erkk..sape kedip dulu denda penamp0 laju2...

drama blue biru  nie....under 18 dilarang t0nt0n..haha

setiausaha kim yang menghiburkan...bagus gak die nie...

pe himpit2 nie...jauh sket ar!!!!

  j0m kita tawan puncak everest ngan nek beskal...bleh x???

aig0o...k0wrg nie `gay`ah ke????t0l0ng ar jangan...hyun bin 0ppa sampai hatimu ngan kaum sejenis...

marilah adinda kita berdancing...

menelek sambil mengira cenang0 aka taik lalat di muka....

matilah kau!!!!ann0ying giler ar m0kcik nie..mensampah aku teng0k...mak j0o w0n aka hyun bin..
pe men raba2 nie hyung..malu ar Izzah ayang i teng0k...merajuk nanti die..

haiyak!!!!!!berani kau menggatal erkkk...

k0 0wkey x nie budak???ke nak p0kcik wat CPR???
wh0aaaaaa!!!!mereka lihat apakah????jeng jeng jeng
adegan kerutan dahi yang tidak disenangi 0leh her0....

lagi adegan yang sama

dan lagi sekali.....

dengan ini aku ceraikan k0 Ra Im ngan talak 18 c0a aku nak kawen ngan Izzah...mimpi ar kau!!!

tue ar 0ppa ganas sangat...kan dah calar lengan i....
kan aku dah cakap jangan kacau umah tangga aku lagi..k0 degil kan..

keganasan melanda...

0mma....siapakah kanak2 ini???

waaaa....akulah yang bersalah...

x ayu ar m0kcik kalau kite pukul2 sebab laki nie...m0kcik nak hambek laaaaa...

kit0wrg memang rapat..pukul2 bahu memang dah jadi rutin ah!!!

k0mpius ke 0ppa???

eh de penyanyi ar...scandal ke sebalh tue????

saranghe0o0o0o0o

0ppa S...ayang 0 tau...men SOS....
k0 nak lari bek sekarang c0z nanti aku dah nak tambat k0 dalam kandang...

haaaaaaaaa...tue antara beberapa pic yang mewakili babak2 dalam drama nie...sesapa yang minat cite k0rea nie aku sajes kan k0wrg teng0k ar drama nie....memula nebes gak teng0k cite nie c0z dengar cite penulis skrip cite nie suke wat cite mimpi2 nie...alaaaaa lebih kurang cam bawang merah bawang putih ar...punye panjang cite alih2 mimpi je..hampagas seh!!!*yeke cite ind0n nie mimpi je*....bila dah laz baru lah 0whh ini bukan lagi mimpi yer.....
sedikit sedih ar bila cite nie dah habis c0z lepas nie x tau ar bila hyun bin 0ppa nie akan belak0n g...dengar2 cite gak maybe taun nie die nak masuk khidmat negara...kalau betul g lama ar x nampak die...tue ar 0ppa..ritue ayang ajak g PLKN skali x nak..kalau x dah lepas tau....

0ppa lagiiiiiiiiiiii....nak men ny0r0k2 dalam selimut plak die..nakal tau!!!

0wh yeee semalam aku de belek2 satu web cite k0rea nie..then jumpe vide0 hyun bin nyanyi live lagu that man...layan je ar erkkk...
sumber buletin utama....tak tak...sumber dari SINI

akhir sebagai penutup tatap ar wajah tuan tanah kedaung nie........




n0ta siku aku: kenapa peminat tegar dipanggil kipas susah mati erkk...susah2 k0 cabut je plug kipas tue..hehe

4 comments:

aku bukan sape2 said...

best cite ni kan..lagu dia pun semua sedap di dengar..soothing je..

Noreul Basumi said...

yeee...sangat suke cite nie...

chemistry_lady said...

munja wa shong.. munja wa shong.. hehe

Noreul Basumi said...

hehehe...
0wrg pun dh pkai bnyi mesej nie...
suke ar...